خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس:
مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس از فعالیت ۱۲۰ گروه جهادی دانشجویی فعال در استان فارس خبر داد که در ایام سال به برپایی اردو‌های جهادی می‌پردازند.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۳۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز به نقل از تسنیم، شکرالله مسکویی با اشاره به برنامه‌ریزی که برای انجام اردوهای جهادی در استان فارس شده است، اظهار داشت: این اردوها در قالب 10 روزه، 7روزه، 3 روزه و یک روزه انجام می‌شود که تا پایان سال برآورد شده گروه‌های مختلف بسیج این اردوها را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه 120 گروه جهادی دانشجویی فعال در استان فارس وجود دارد، گفت: برآورد شده که تا پایان سال بیش از 4 هزار نفر از بسیج دانشجویی در قالب اردوهای 10 روزه به مناطق محروم خدمات‌رسانی کنند. 

مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس افزود: در اردوهای 7 روزه 10 هزار نفر - روز پیش‌بینی شده که در قالب 600 اردو انجام می‌شود.

مسکویی بیان کرد: در اردوهای 3 روزه تلاش می‌شود از اقشار تخصصی بسیج مثل بسیج طلاب، حقوقدانان، پزشکی و غیره برای خدمت‌رسانی استفاده شود و برای اردوهای یک روزه نیز پیش‌بینی شده 30 هزار نفر- روز در فعالیت‌های جهادی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه اردوها و فعالیت‌های جهادی یک خودسازی درونی برای شرکت‌کنندگان است، عنوان کرد: این اردوها سبب می‌شود شرکت‌کنندگان با فضای جامعه بیشتر آشنا شوند و این فعالیت‌ها منحصر به اقدامات عمرانی نیست بلکه برکات زیادی برای مردم دارد.

مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه رایج‌ترین خدمات فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و پزشکی است، گفت:همکاری ادارات با گروه‌های جهادی در راستای تحقق فرمایشان رهبری و محرومیت‌زدایی نقش مهمی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار