خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان:
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان گفت: دشمن به دنبال سیاه‌نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات ما است و این وظیفه مسئولین و مردم است که اجازه چنین کاری را به آن‌ها ندهند.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۴۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

دشمن به دنبال سیاه‌نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات ما استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مصطفی الماسی در مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی ملایر اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل تلاش‌های بسیار زیاد افرادی بود که با رهبری امام خمینی(ره) به ثمر نشست و در این میان شهدای بسیار زیادی نیز تقدیم به انقلاب شد.

وی با اشاره به ضعف در اطلاع‌رسانی به مردم بیان داشت: باید زحماتی که در جمهوری اسلامی و توسط دولت کشیده می‌شود به‌درستی منعکس شود تا مردم در جریان آن قرار گیرند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان ادامه داد: نباید یأس و ناامیدی را به مردم القا کنیم چراکه این همان هدف اصلی دشمنان نظام است که روی آن نیز بسیار کار می‌کنند.

وی افزود: دشمن به دنبال سیاه‌نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات ما است و این وظیفه مسئولین و مردم است که اجازه چنین کاری را به آن‌ها ندهند.

الماسی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: آنچه ما را به هدفمان نزدیک‌تر می‌کند اتحاد، همدلی و انسجام ملی است.

وی تأکید کرد: مسئولیت‌پذیری و تعهد دو مقوله بسیار مهم است که مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید آن را داشته باشند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان عنوان کرد: مسئولین باید از حیطه مسئولیت خودشان آگاهی و اطلاع کافی داشته باشند و مشکلات را احصاء نمایند و برای رفع آن‌ها کوشا باشند.

وی در پایان تأکید کرد: شهرستان ملایر توانمندی‌ها و ظرفیت بسیار زیادی دارد که باید آن‌ها را بشناسیم و از این پتانسیل‌ها در راستای رفع مشکلات موجود در منطقه استفاده کنیم.

در این مراسم از زحمات «محمد حامدی نژاد» در پست معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تقدیر و «حسین فارسی» به‌عنوان معاون جدید معرفی شد، همچنین «محمدرضا بشری» نیز به‌عنوان بخشدار مرکزی ملایر معرفی و از زحمات «حسین فارسی» تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات