خبرهای داغ:
امام جمعه سلفچگان گفت: مطالب جامع و قوی در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ارائه می‌شود ولی پوشش و انعکاس محتوا‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اطلاع‌رسانی نیز مهم است.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۵۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
اهمیت انعکاس تولیدات در زمینه جنایات آمریکایی در فضای مجازی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی ظهر امروز در جلسه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: امیر مؤمنان (ع) فرمودند: اگر فردی با چشم ظاهری نتواند مشاهده کند راحت‌تر از کسی است که بصیرت اعتقادی و دینی نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر انسان از هر یک از حواس محروم باشد با مشکل مواجه می‌شود و اگر حس بینایی نباشد زندگی انسان سخت می‌شود.

امام جمعه سلفچگان با بیان اینکه برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی دارای مخاطب داوطلب و غیرداوطلب است گفت: لازم است در شورای هماهنگی برای مخاطب غیر داوطلب برنامه داشته باشیم تا پیام‌ها منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: مطالب جامع و قوی در این هفته ارائه می‌شود، ولی پوشش و انعکاس محتوا‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اطلاع‌رسانی نیز مهم است.



پخش فیلم‌های کوتاه در زمینه جنایات آمریکایی‌ها

حجت‌الاسلام کرمی‌پور امام جمعه قنوات نیز در این مراسم با اشاره به برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: شبکه‌های اجتماعی مؤثرترین وسیله ارتباطی در دسترس همه جوانان و نوجوانان هستند بنابراین می‌توان کلیپ‌های کوتاه یک دقیقه‌ای در زمینه جنایت‌های آمریکا تولید کرد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است در زمینه اتفاقات داخل و خارج، فداکاری مدافعان حرم و جنایت‌ها در کشور‌های اسلامی کلیپ‌های کوتاهی تهیه شود.

امام جمعه قنوات با بیان اینکه اوایل انقلاب یکی از موارد مؤثر برای تحریک احساسات مردمی تئاتر بود گفت: امروز نیز تئاتر قدرت خود را از دست نداده و تئاتر‌های خیابانی و محلی مؤثر است البته سخنرانی نیز در جایگاه خود تأثیرگذار است، ولی از اثرات هنر‌هایی مانند فیلم کوتاه و تئاتر نباید غافل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها