استاندار اردبیل گفت: با توجه به اختصاص 750 میلیارد تومان فاینانس داخلی، احداث راه‌آهن اردبیل در امیدوارترین نقطه خود قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۲۸۵۱۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

تکمیل راه‌آهن اردبیل در امیدوارترین نقطه خود قرار دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنام‌جو عصر دیروز در جلسه کار گروه تخصصی اشتغال استان اردبیل که در سالن شیخ‌صفی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طرح امتیازدهی و ارائه معافیت‌های مختلف برای صنوف در قالب یک برنامه کشوری در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: امید است برای اجرای هرچه بهتر این طرح کلیه دستگاه‌های اجرایی استان اهتمام ویژه داشته باشند و صنوف نیز همکاری‌های لازم را با این دستگاه‌ها انجام دهند تا شاهد اشتغال‌زایی قابل توجه در سطح استان باشیم.

استاندار اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت قطار اردبیل، تاکید کرد: امیدواری برای تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل به نقطه اوج خود رسیده و برای اولین بار فاینانس داخلی به مبلغ 750 میلیارد تومان در عرض دو ماه برای این پروژه اختصاص یافته است و همچنین دو تابلو روزشمار احداث راه آهن در سطح شهر اردبیل نصب شده که در هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد.

بهنام‌جو عنوان کرد: فراخوان 24سایت گردشگری هفته گذشته صادر شده است که پس از طی مراحل خود شاهد احداث این سایت‌های گردشگری در نقاط مختلف استان خواهیم بود و تمام سعی ما بر این است که سراسر استان را به قطب‌های گردشگری تبدیل کنیم.

وی گفت: در بحث پزشک آب‌درمانی و حوزه آب‌گرم و احداث دانشکده آب درمانی با ترکیه توافق اولیه انجام شده است که دو هفته دیگر این توافق به صورت قطعی انجام شده و به زودی شاهد احداث دانشکده آب‌درمانی خواهیم بود.

ارسال نظرات