رئیس اداره بهزیستی مراغه با اشاره به مشارکت های مردمی در حمایت از اقشار آسیب پذیر زیرپوشش این سازمان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون خیران شهرستان پنج میلیارد و 956 میلیون ریال برای این منظور کمک کرده اند.
کد خبر: ۹۰۲۸۵۳۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

شهین صادقی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این کمک ها شامل چهار میلیارد و 450 میلیون ریال به صورت غیرنقدی در بین مددجویان و خانواده های زیرپوشش توزیع شده است.
وی ادامه داد: در این راستا و در طول ماه مبارک رمضان نیز 6 هزار و 420 پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و 284 میلیون ریال با حمیات خیران در بین افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان توزیع شد.
وی اضافه کرد: همچنین مردم خیر اندیش شهرستان در قالب فطریه زکات نیز 72 میلیون و 500 هزار ریال برای حمایت از مددجویان این سازمان اهدا کردند.
وی گفت: در این مدت همچنین 150 میلیون ریال نیز به صورت کمک نقدی از سوی خیران و شهروندان برای حمایت از خانواده های نیازمند به حساب این سازمان واریز شده است.
وی با بیان اینکه حمایت و مشارکت خیران و شهروندان زمینه ساز تامین بخش مهمی از نیازهای اقشار نیازمند جامعه خواهد بود افزود: شماره حساب 110110121290351 بهزیستی مراغه نزد بانک توسعه تعاون آماده دریافت کمک های نقدی مردم خیراندیش این شهرستان است.

ارسال نظرات