امام جمعه مهربان:

امضا کنندگان نامه مذاکره با ترامپ دالالان تحریم علیه نظام

امام جمعه مهربان در خطبه های نمازجمعه این شهر، گفت: نامه ذلت بار 100 نفر از فتنه گران 88 به ترامپ که خواستار مذاکره با دونالد ترامپ شدند خیانت به کشور و دلالان تحریم علیه ملت ایران هستند.
کد خبر: ۹۰۲۸۵۴۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مرسلی افزود: درحالی که رئیس جمهور آمریکا در اقدام نامعقول و با ادبیات توهین آمیز برجام رانقض کرد و تحریم های غیرمنطقی و تحریم علیه کشور، اقتصاد، دانشمندان، دیپلمات ها را تشدید کرده است متاسفانه عده ای که خود را فعالان سیاسی و وابسته به جنا حهای سیاسی داخلی هستند طی نامه ای تعجب برانگیز خواستار مذاکره با دونالد ترامپ شدند.

وی ادامه داد: این نامه نشان داد که یک عده با اینکه تجربه پرهزینه برجام پیش روی آن هاست ولی آن ها قابل اصلاح نیستند و این نامه حاوی پیام برای ترامپ است که سیر فشار و تحریم علیه ایران جواب می دهد و امضا کنندگان این نامه دلالان تحریم علیه ملت ایران هستند.

حجت الاسلام مرسلی به قتل و کشتار بی رحمانه مردم یمن اشاره و بیان کرد: در جریان مشغول بودن مردم به فوتبال جام جهانی متاسفانه شاهد قتل و کشتار مردم یمن مخصوصا بندر الحدید و سکوت مرگبار مجامع حقوق بشری هستیم و ما این کشتار را محکوم می کنیم.

وی اضافه کرد: ائتلاف سعودی چهار سال است با تجاوز به یمن زیر ساخت های فقیرترین کشور اسلام را نابود کرده است و اکنون نیز بدنبال آن است که محاصره بندرالحدیده این کشورشریان حیاتی ملت مظلوم یمن را قطع کرده و ایجاد ناامیدی و یاس در مردم ایجاد کند لذا از مجامع عمومی و صداوسیما و خبرنگاران می خواهیم از سکوت مرگبار خود دست برداشته وصدای مظلومیت مردم را به جهانیان برسانند.

حجت الاسلام مرسلی در ادامه گفت: هشتم شوال سالروز حادثه دلخراش در تاریخ شیعه است و فرقه انحرافی و افراطی وهابیت خبیث در سال 1244هشت شوال بقعه های متبرک ائمه بقیع را تخریب کردند واین حادثه معلول جهل ونادانی وبی منطقی وهابیت است.

وی ادامه داد: اساس تخریب آثار و ابنیه اسلام بوسیه مزدوران خبیث انگلیس وهابیت نشان از نقشه عمیق وخائنانه ای است که برای محو مستندات و شواهد تاریخ اسلام وشیعه را هدف قرارداده است و وهابیت اطاعت وبندگی در مقابل طاغوت های زنده اسرائیل، انگلیس، آمریکا را شرک نمی دانند ولی احترام به بزرگان را شرک می دانند این یک مصیبت امروز جهان اسلام است و فلذا تخریب بقیع سندی برجنایت این فرقه و افکار افراطی گرایانه آنان و نقشه شوم استعمار برای همیشه تاریخ است.

حجت الاسلام مرسلی اول تیر تا هغتم تیر سالروز شهادت دکتر شهید بهشتی و 72 تن از یاران یاوفای ایشان را تبریک گفت و افزود: این هفته به هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است ضمن گرامیداشت یاد وخاطر شهدای عزیز قوه قضائیه این هفته مبارک را به خدمت همه مسئولان و کارکنان پر تلاش قوه قضائیه  وزحمتکشان  دادگستری منطقه مهربان تبریک عرض می کنیم و اززحمات این عزیزان تقدیر وتشکر می کنیم.

امام جمعه شهر مهربان پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد نخدر را گرامی داشت و بیان کرد: برای مبارزه با این پدیده شوم وخانمان سوز به معنی واقعی کلمه باید مردم از طریق آموزشهای بیدار کننده  وآگاههای لازم وکافی با این پدیده شوم مبارزه کنند واهل تریبون و صداسیما عاقبت شوم ان را برای جوانان تبلیغ کنند .

وی خاطرنشان کرد: برای مبارزه با آسیب های اجتماعی و اقتصادی مردم وظیفه دارند با آن مبارزه کنند و خانواده ها نیز لازم است مواظب فرزندان خود باشند تا به این بلای خانمان سوز گرفتار نشوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار