خبرهای داغ:
دبیر هیأت تیراندازی استان قم از آموزش رشته‌های ورزشی مورد تاکید دین اسلام و برگزاری مسابقات استعدادیابی رده‌های پایه این رشته در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۸۵۵۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵
آموزش رشته‌های ورزشی مورد تاکید دین اسلام در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: رشته‌های ورزشی مورد تاکید دین اسلام شامل تیراندازی، سوارکاری و شنا است و هیات‌های این سه رشته با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم، این دوره‌های آموزشی را برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام از علاقمندان به شرکت در دوره‌های آموزشی این سه رشته ورزشی جذاب و مفرح با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم به آدرس الکترونیکی http://www.ghomsport.ir امکان‌پذیر است و امیدواریم استقبال خوب هم‌استانی‌های عزیز را شاهد باشیم.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم در ادامه با بیان اینکه آموزش این سه رشته با تخفیف ۵۰ درصدی انجام می‌شود، عنوان کرد: این یک فرصت بسیار خوب برای شناسایی چهره‌های مستعد و توانمند تیراندازی است، ضمن اینکه همکاران ما در دو هیأت ورزشی دیگر نیز برنامه‌های خوبی برای این منظور در نظر گرفته‌اند.

وی سپس به برگزاری مسابقات استعدادیابی رده‌های سنی پایه این رشته در قم اشاره و بیان کرد: در حال حاضر مراحل ثبت‌نام از علاقمندان به شرکت در مسابقات استعدادیابی ویژه رده سنی جوانان و نوجوانان انجام می‌گیرد و این رقابت‌ها را به منظور تشکیل تیم‌های منتخب هیأت برای اعزام به مسابقات کشوری و اردو‌های استعدادیابی زیر نظر مربیان تیم‌های ملی برگزار می‌کنیم.

متقیان‌نژاد با بیان اینکه تیراندازی قم در هر دو رشته تپانچه و تفنگ بادی آقایان و بانوان یکی از استان‌های موفق کشور به شمار می‌رود، ابراز کرد: علاوه بر کار‌هایی که در هیأت انجام می‌شود در ارتباط با سایر ارگان‌ها نیز راه‌کاری توسعه این رشته را پیگیری می‌کنیم.

وی از اعزام همسران و فرزندان دختر کادر سپاه قم به مسابقات کشوری خبر داد و در پایان اظهار کرد: هم اکنون ۶ تیرانداز قم در مرحله سوم مسابقات آزاد قهرمانی کشور حضور دارند و در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان هر دو بخش آقایان و بانوان با حریفان رقابت می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها