خبرهای داغ:

یادواره شهید "مبارک" در پردیسان قم برگزار شد

یادواره شهید "محمدعلی مبارک" از شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی در منطقه پردیسان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۵۵۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در مراسم بزرگداشت شهید محمدعلی مبارک که در جوار مزار این شهید در پردیسان قم برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه شهر پردیسان اظهار داشت: امیدوار هستم این جلسه به عزم راسخی برای ادامه راه شهدا تبدیل شود چرا که دشمن کمین کرده تا دستاورد آنان را از ما بگیرد و دشمنان اسلام با زخمی که از این انقلاب خورده‌اند قسم‌خورده‌اند که یاد این شهدا را از ما بگیرند.

وی با اشاره به حرکات اخیر دشمنان انقلاب افزود: این حرکت‌هایی که دشمن انجام می‌دهد نشان استواری نیست بلکه نشانه سرنگونی و زبونی آنان است.

امام جمعه پردیسان با تاکید بر اهمیت بصیرت ابراز داشت: ما معنی تمام این حرکات را می‌فهمیم و یک‌قدم از این راهی که انتخاب کرده‌ایم به عقب بازنخواهیم گشت، ما می‌دانیم که استرس و اضطراب در وجود آنان معلوم است و برخی افراد مجذوب فکر می‌کنند دشمنان در قدرت هستند.

قوامی با یادآوری ۸ شوال تاریخ تخریب بقیع ادامه داد: در حال حاضر شما در کنار المان آرامگاه شهید مبارک هستید و چقدر با احترام رفت و آمد می‌کنید، اما چند قرن قبل وهابیت زیارتگاه ائمه اطهار (ع) را تخریب کردند و اکنون چندتکه سنگ بیشتر باقی نمانده است.

در ادامه کاجی با روایت روز‌های جنگ یادآور سختی‌های روز جنگ شد و مقام شهدا را والا خواند و در پایان فرزند شهید مدافع حرم مصطفی نبی لو با ذکر مصیب حال و احوال مراسم را به نام امام حسین (ع) عطرآگین کرد.
این مراسم با حضور فرمانده و بسیجیان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و مداحی میثم نبی لو فرزند شهید مدافع حرم همراه بود.

تقدیر از خانواده شهید محمد علی مبارک از شهدای دفاع مقدس و شهید نبی لو از شهدای مدافع حرم و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران از دیگر بخش های این مراسم بود.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار