خبرهای داغ:
رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه:

وهابیت با تخریب قبور ائمه بقیع بی اعتقادی به اسلام را اثبات کرد

رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم تصریح کرد: وهابیت خبیث با تخریب قبور ائمه بقیع نشان داد که به اسلام واقعی اعتقادی ندارد.
کد خبر: ۹۰۲۸۵۶۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
وهابیت با تخریب قبور ائمه بقیع بی اعتقادی به اسلام را اثبات کرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی ضمن تسلیت فرارسیدن هشتم شوال، سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع به دست وهابیون اظهار کرد: وهابیت از زمان ایجاد تاکنون نشان داده که ساخته استعمار و استکبار است و هدف از تشکیل آن ایجاد تفرقه و دشمنی بین مسلمانان جهان است.

وی افزود: وهابیون خبیث با تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع نشان دادند که به اسلام حقیقی ایمان ندارند و بر اساس باور‌های غلطی رفتار می‌کنند که ثمره آن چیزی جز بی آبرویی نیست.

این استاد حوزه با بیان اینکه امروز هم صهیونیست‌ها، آمریکا و انگلیس و غربی‌ها، حامیان فرقه ضاله وهابیت و آل سعود هستند، گفت: در واقع جریان شوم وهابیت در پی انجام مأموریت برنامه‌ریزی شده از سوی استکبار است و اعتقاد درستی به آموزه‌های دینی هم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: وهابیت با برداشت‌های غلط و انحرافی که از باور‌های توحیدی داشته و دارد دست به جنایاتی، چون تخریب بقیع زده با این ادعای نادرست که توسل به بزرگان دین شرک است و حال آن که اماکن مقدس به ویژه مزار مطهر حضرات معصومین (ع) خود بزرگترین نماد توحید و یکتاپرستی است.
ارسال نظرات