امامان جمعه برخی شهرستانهای سیستان و بلوچستان در خطبه های نمازجمعه این هفته آمریکا را دشمن اصلی و قدیمی ملت ایران و حامی ظالمان دانسته و بر اتحاد مسلمانان در مقابل دشمنان اسلام تاکید کردند.
کد خبر: ۹۰۲۸۵۷۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج امام جمعه شهرستان خاش گفت: حقوق بشر آمریکایی ظلم، جنایت و حمایت از ظالمان و مستکبران جهان است.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خاش اظهار داشت: آمریکا از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی با حمایت از رژیم ظالم صدام و مشارکت در جنگ تحمیلی، اقدامات تروریستی فراوان و تحریم و فشار بر ملت ایران خسارت‌های زیادی را به مردم و کشور ما وارد کرده و همچنان این راه خود را ادامه می‌دهد.
وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با نمایندگان مردم در مجلس اهمیت حفظ وحدت و یکپارچگی و بصیرت افزایی، شناخت از فتنه‌های دشمنان و مقابله با تهدیدات آمریکا را متذکر شدند، لذا بیانات و توصیه‌های معظم له برای همه اقشار جامعه فصل الخطاب است.
امام جمعه خاش گفت: دشمنان اسلام از هر گونه ترفندی برای ضربه زدن به مسلمانان دنیا بهره می‌برند که تولید و عرضه مواد مخدر و مشروبات الکلی و به فساد کشاندن جامعه از مهمترین برنامه‌های نابودکننده آنان به شمار می‌رود.

** عربستان سعودی در مقابل چشمان دنیا در یمن جنایت می‌کند
امام جمعه ایرانشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مردم مظلوم یمن در برابر چشمان سران کشور‌های دنیا و سکوت مجامع بین المللی در بغرنج‌ترین موقعیت بسر می‌برند و عربستان سعودی در مقابل چشم جهانیان جنایات متعددی را علیه ملت مظلوم یمن مرتکب می‌شود.
حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی تصریح کرد: تنها حامی واقعی مردم بی دفاع یمن، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: سرگرمی مردم دنیا با مسابقات جام جهانی فوتبال بهانه خوبی بر گستردگی جنایات آل سعود در یمن و وارد شدن علنی انگلیس، فرانسه و آمریکا در جنگ با مردم بی دفاع یمن شده است.
امام جمعه ایرانشهر در بخش دیگری از خطبه‌های نماز آمریکا را دشمن اصلی و قدیمی ملت ایران دانست و گفت: آمریکا در ۴۰ سال گذشته انواع هجمه ها، توطئه‌ها و فشار‌ها را بر دولت و مردم ایران وارد کرده است.
حجت الاسلام ابطحی با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: بعضی‌ها به دنبال تخریب این دستگاه عادل هستند.
منبع خبر: خبرگزاری ایرنا
ارسال نظرات