امام جمعه نیمروز گفت: نامه خائنانه عده ای وطن فروش برخلاف مصالح ملی و منافع نظام اسلامی بوده و تکمیل کننده نقشه دشمنان انقلاب می باشد.
کد خبر: ۹۰۲۸۵۷۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲
به گزارش خبرنگار بسیج از نیمروز؛ حجت الاسلام محمد راشکی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نیمروز عنوان کرد: یک تیر روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز صدور فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 می باشد پس از پیروزی انقلاب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی در یکم تیر 1360 به صورت به صورت نهادی منسجم و مستقل و زیر نظر ولی فقیه به منظور پرداختن به امر تبلیغات تاسیس شد.

وی افزود: امروز هشت شوال سالروز تخریب بارگاه مقدس امام مجتبی، امام سجاد، و امام باقر و امام صادق (علیه السلام) در بقیع در سال 1344 قمری در مدینه منوره پس از اشغال توسط وهابیون سعودی به سرکردگی عبدالعزیز بن سعود است.


حجت الاسلام راشکی خاطرنشان کرد: سه شنبه هفت تیر سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام (ره) با انفجار بمب به دست منافقان در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 است؛ شهید بهشتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 29 بهمن 57 حزب جمهوری اسلامی را تاسیس کرد در سال 58 در مجلس خبرگان قانون اساسی فعالترین فرد در تدوین قانون اساسی بود و به هنگام شهادت سال 1360ریاست دیوان عالی کشور را بر عهده داشت.

امام جمعه نیمروز ابراز کرد: اسراف در فرهنگ قرآن یک گناه بزرگی که موجب آتش دوزخ و هلاکت سخت و مجازات شدید است می باشد، بعضی روستاهای شهرستان نیمروز با بحران آب شرب رو به رو شده اند ستاد بحران شهرستان به ریاست فرماندار توانسته اند با تانکر آبرسان تا حدودی آب شرب مردم را فراهم کنند اما مشکل آب شرب باید ریشه ای برطرف شود.

خطیب نماز جمعه نیمروز تاکید کرد: از آن طرف مهمترین مساله برداشت های غیر مجاز از آب شرب است، گزارشاتی که اداره آب و فاظلاب روستایی به ما دادند در بعضی جاها مردم استفاده غیر مجاز از آب شرب دارند، در یکی از روستاها مشکل افت فشار و قطعی آب شرب وجود دارد اما متاسفانه چند نفر از اهالی لوله های آب به چاهی وصل کردند که برای باغچه های خود حفر کردند و برداشت غیر مجاز از آب شرب دارند، این گناه بزرگی است که آب مصرفی حدود صد خانه وار را یک نفر استفاده کند.

وی اظهار کرد: نامه سخیف و خفت بار صد نفر از مدعیان اصلاحات منحرفین از مسیر انقلاب برای مذاکره مستقیم و بدون قید و شرط با آمریکا این روزها انزجار عمومی مردم مومن و انقلابی را برانگیخته است، در شرایطی که ملت ایران با مشکلات فراوان اقتصادی رو به روست نامه خائنانه عده ای وطن فروش برخلاف مصالح ملی و منافع نظام اسلامی بوده و تکمیل کننده نقشه دشمنان انقلاب می باشد.
ارسال نظرات