رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح بیابان زدایی در بناب، گفت: برای اجرای طرح های بیابان زدایی و مقابله با ریزگردها مشکلی از بابت اختصاص بودجه وجود ندارد چراکه نخستین ضرورت جامعه تامین سلامتی مردم است.
کد خبر: ۹۰۲۸۵۸۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ضیاء الله اعزازی  افزود: مجلس از هرگونه طرح، پیشنهاد و درخواست بودجه به مخصوص در رابطه با احیای دریاچه ارومیه در حد امکانات کشور حمایت می کند.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه طرح بیابان زدایی از کانون ریز گرد های نمکی در حاشیه دریاچه ارومیه در شهرستان های آذرشهر، عجب شیر، بناب و ملکان از سال 93 آغاز شده است، خاطرنشان کرد: سازمان جنگل ها و مراتع کشور برای تثبیت و افزایش پوشش گیاهی در اراضی حاشیه دریاچه های در حال خشک ماموریت ویژه ای دارد.
داور نامدار با اشاره به بوته کاری، نهال کاری و قرق مراتع در شهرهای آذرشهر، عجب شیر و بناب گفت: هر سال حدود 6 میلیارد تومان در این سه شهرستان هزینه می شود.
وی اعلام کرد: در سال جاری برای حمایت از دامداران حاشیه دریاچه ارومیه و تالاب قره قشلاق به علت قرق مراتع حدود 40 تن جو در بین دامداران توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها