امام‌جمعه موقت اردکان:

اگر مسئولین دغدغه شهدا نداشته باشند در حق این نظام و خون شهدا خیانت کرده است

امام‌جمعه موقت اردکان با اشاره به امنیت و آسایش موجود در کشور گفت: اگر مسئولین دغدغه شهدا نداشته باشند در حق این نظام و خون شهدا خیانت کرده است.
کد خبر: ۹۰۲۸۵۹۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدکاظم حسینی پور در مراسم اولین یادواره شهدای پایگاه امام محمدباقر (علیه‌السلام) اردکان گفت: همان‌گونه که درآیات و روایات اشاره‌شده است شهدا، بهترین افراد در طول تاریخ هستند. اولین پذیرایی مجلس شهید، حسرت از مقام و جایگاه شهید است.
وی اظهار داشت: یکی از کار‌هایی که دشمن امروز انجام می‌دهد این است که با ترویج شبهات، یاد و نام شهدا و ارزش کار آن‌ها را از بین ببرد و آن امتیازی که شهید نسبت به بقیه افراد جامعه دارد را کم‌رنگ کند. قرآن کریم نیز با این تفکر شیطانی مبارزه می‌کند. یکی از کار‌هایی که ما در مجالس شهدا و یادواره‌ها باید انجام دهیم این است که جایگاه و مقام شهدا نزد خداوند متعال را بشناسیم.
امام‌جمعه موقت اردکان افزود: شهدای ما در سایه ایمان و مسیر شهدای کربلا حرکت کردند لذا همان کراماتی که برای شهدای صدر اسلام بوده برای شهدای ما هم هست و به تعبیر آیات و روایات می‌توانیم بگوییم که اجر و مزد و ارزش کار شهدای ما که در دوران غیبت داشتند از زمان صدر اسلام بیشتر است.
وی گفت: حضرت امام سجاد (علیه‌السلام) وقتی مردمی که در دوران غیبت به سر می‌برند را توصیف می‌کنندمی‌فرمایند که آن‌هابااینکه امام زمان خود را نمی‌بینند، اما امامت او را قبول دارند و منتظر ظهورش هستند و خودشان را آماده می‌کنند. منتظر واقعی همین شهدایی بودند که درراه دین خدا و پشت سر نائب امام زمان خود حرکت کردند. سربازان امام زمان (عج) در دوران غیبت تربیت می‌شوند.
حجت‌الاسلام حسینی پور با اشاره به مشکلات فراوان و اولویت‌هایی که در کشور وجود دارد، گفت: ورود بانوان به ورزشگاه‌ها دغدغه برخی از مسئولین شده است درحالی‌که این موضوع برخلاف نظر مراجع معظم تقلید است. اگر ما می‌خواهیم که منتظر واقعی امام زمان (عج) و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم باید ببینیم که دغدغه شهدا چه چیزی بوده است. کسانی که به برکت مجاهدت شهدا روی صندلی ریاست و مسئولیت تکیه زده‌اند اگه دغدغه آن‌ها دغدغه شهدا نباشد در حق این نظام و خون شهدا خیانت می‌کنند.
وی در پایان تصریح کرد: امروز و در زمان ما زحمت حفظ خون شهدا و ادامه راه شهدا از کار خود شهید بیشتر است. امروز هم دست‌هایی در کار است که این فداکاری شهدا را به فراموشی بسپارند. آفرین به کسانی که مجلس یادواره شهدا را برپا می‌کنند. قطعاً اجر و مزد آن را نیز از خود شهدا دریافت می‌کنند.
ارسال نظرات