معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: در طول ایام ماه مبارک رمضان، ۱۰۲۷ حامی در سطح استان برای یک هزار و ۱۸۴ نفر از فرزندان ایتام و محسنین جذب شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۶۴۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،هیوا رحیمی اظهار داشت: در حال حاضر ۶ هزار کودک یتیم و محسنین زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند که از سوی ۱۶ هزار حامی حمایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان و با جذب ۱۰۲۷ حامی تعداد حامیان ایتام استان به حدود ۱۷ هزار نفر رسید، افزود: این حامیان ماهیانه به صورت میانگین ۳۰۰ هزار ریال به حساب ایتام واریز می‌کنند البته برخی حامیان چند یتیم را زیر پوشش حمایت مالی خود دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان در ادامه به اطعام نیازمندان در ماه رمضان اشاره کرد و یادآور شد: از اول تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۳۷ هزار نفر از نیازمندان استان در قالب غذای گرم و جیره خشک اطعام شدند.

رحیمی با بیان اینکه برای اجرای طرح اطعام در استان ۱۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال از سوی خیرین کمک شد، تاکید کرد: تعهد ما اطعام ۱۰۷ هزار نفر بود که با این میزان ۲۷ درصد بیشتر از تعهد خود، عمل کردیم.

وی همچنین اجرای طرح مفتاح الجنه را از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان اعلام کرد و اظهار داشت: در طول ماه مبارک از منزل ۲ هزار و ۳۷۳ خانواده زیر پوشش این نهاد بازدید و مشکلات و مسایل آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
رحیمی با بیان اینکه در این دیدار‌ها سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به این خانواده‌ها کمک شد، اضافه کرد: در اجرای این طرح نیز ۱۱۹ درصد تحقق برنامه داشتیم.

۱۱۰ هزار نفر از جمعیت استان کردستان در قالب ۶۵ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که ۴۴ هزار خانوار از این تعداد مستمری بگیر و ۲۱ هزار خانوار نیز به صورت چند خدمتی تحت حمایت قرار دارند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات