فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه رمز موفقیت نیرو‌های مسلح حرکت در مسیر تحقق تدابیر رهبری است، گفت: توسعه فضای دینی، انقلابی و معنوی و جهادی در نیروی انتظامی از اولویت‌های اساسی است.
کد خبر: ۹۰۲۸۶۵۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "حسین اشتری" در آیین تکریم و معارفه ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره توجه ویژه‌ای به مأموریت‌ها و انتصابات در نیروی انتظامی داشته و دارند و از این بابت خداوند را شاکریم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا را با تمام وجود تبیین و عملی کنیم چرا که بر این باوریم صلاح، پیشرفت، برکت و موفقیت امور در اجرای منویات و تدابیر معظم له است.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب، همواره بر ارتقاء فضای معنوی، مکتبی، دینی و انقلابی در نیروی انتظامی و آحاد کارکنان و خانواده هایشان تأکید ویژه‌ای داشته اند از این رو در ناجا نیز توسعه فضای دینی، انقلابی و جهادی از اولویت‌های اساسی است.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه رمز موفقیت نیرو‌های مسلح حرکت در مسیر تحقق تدابیر رهبری است، خاطر نشان کرد: همواره باید تدابیر معظم له را در انجام مأموریت‌ها مورد توجه قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌های پلیس، عنوان کرد: نیروی انتظامی در سطح و طیف وسیعی با مردم در تعامل و ارتباط است، این مهم را توفیق می‌دانیم و برای خدمتگزاری تمام ظرفیت و امکانات مان را به کار می‌گیریم.

سردار اشتری عنوان کرد: وظیفه ذاتی و قانونی نیروی انتظامی تأمین نظم و امنیت است و باید برای تحقق این مهم و انجام مأموریت‌های محوله زیرساخت‌های لازم ایجاد شود.

فرمانده ناجا ادامه داد: در این راستا با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود به دنبال انجام مأموریت‌ها هستیم و در تلاشیم به تعبیر مقام معظم رهبری، پلیس در تراز نظام اسلامی داشته باشیم و برای تحقق این امر، گام‌های مهمی برداشته شده است.

وی در ادامه با اشاره به انتصاب حجت الاسلام "ادیانی" به عنوان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، بیان کرد: خدا را شاکریم که برادری بزرگوار، ولایی و با روحیه جهادی با حکم رهبری در این سمت منصوب شدند؛ بنده در دیداری که با حجت الاسلام "ادیانی" داشتم، عنوان کردم که "با تمام وجود در خدمت شما خواهم بود. "

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور عنوان کرد: معتقدیم هر چقدر سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیشتر حمایت و پشتیبانی شود، مأموریت‌های نیروی انتظامی بهتر پیش می‌رود چراکه تقویت سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به منزله تقویت فرماندهی و شاکله کلی ناجا است.

سردار اشتری عنوان کرد: همواره به فرماندهان، معاونان و روسای رده‌های ستاد و استانی تأکید و توصیه ویژه‌ای برای همکاری با سازمان عقیدتی سیاسی ناجا داشته ام کما اینکه این روحیه در آن‌ها همواره وجود داشته است.

وی اضافه کرد: جا دارد از تلاش‌های برادر عزیز حجت الاسلام والمسلمین "بهرامی " تشکر کنم، انصافا حاج آقا "بهرامی" با تمام توان در نیروی انتظامی مشغول خدمت بودند و تمام سعی و تلاششان اجرای منویات مقام معظم رهبری بود، از طرف خودم، فرماندهان و کارکنان ناجا از زحمات بی شائبه ایشان تشکر می‌کنم و برای حجت الاسلام "ادیانی" آرزوی توفیق و موفقیت روزافزون دارم.

فرمانده ناجا در ادامه با بیان اینکه پیروزی و موفقیت ناجا در گرو همدلی و تعامل همگانی است، گفت: ان شاء الله بتوانیم در مسیر تحقق فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری گام برداریم و سرباز خوبی برای نظام و انقلاب بوده و راه شهدا را ادامه دهیم و خدا را شاکریم و قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم هستیم.

ارسال نظرات