مسئول سابق بسیج مهندسین صنعتی استان البرز در گفتگو با «بسیج»:

بانک ها تکلیفشان را با مردم روشن کنند

رضوانی گفت: زمانی می توان از ظرفیت ها و پتانسیل مردمی برای درست یابی به اهداف خود استفاده کرد که دولت و مسئولین برای مردم ارزش قائل باشند.
کد خبر: ۹۰۲۸۶۶۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۸

شکر الله رضوانی، مسئول سابق بسیج مهندسین صنعتی استان البرز، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به لزوم بهره مندی از ظرفیت های مردمی برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: زمانی می توان از ظرفیت ها و پتانسیل مردمی برای درست یابی به اهداف خود استفاده کرد که دولت و مسئولین برای مردم ارزش قائل باشند.

 بانک ها تکلیفشان را با مردم روشن کنند/دولت برای مردم ارزش قائل نیست

مسئول سابق بسیج مهندسین صنعتی استان البرز با اشاره به دور زدن قانون از سوی برخی بانک ها و آفت هایی که مانع پیشرفت و دست یابی به هدف حمایت از تولید ملی و کالای داخلی می شود؛ عنوان کرد: اگر بانک ها تکلیف خود را با مردم روشن کنند و یک نرخ سود بدهند ارزش گذاری به مردم تلقی می شود. اکنون من به یکی از بانک های کشور مراجعه کردم و مسئول باجه گفت اگر پولم به طرق مختلف با سازکار مشخص در بانک سپرده گذای کنم سود بیشتری خواهد داد.

وی افزود: این کار نشان می دهد که در کشور قانون های خوبی وجود دارد اما آنها را دور می زنند.لذا اگر بانک ها خدمات و تسهیلات خوب و مناسب در اختیار مردم قرار دهند،اگر بازار مسکن از رکود در بیاید و عرضه و تقاضا باهم همخوانی داشته باشد، اوضاع بهتر خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار