مسئول سابق بسیج مهندسی صنعتی استان البرز در گفتگو با «بسیج»:

با دور زدن قوانین نمی توان حامی کالای ایرانی شد

رضوانی گفت: نظام و حکومت جمهوری اسلامی بسیار متعالی و مترقی است اما نیاز به اصلاح برخی مدیران خود دارد اگر یک سری دولتی ها و مدیران مملکتی اصلاح شوند کارها درست خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۶۶۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

شکر الله رضوانی، مسئول سابق بسیج مهندسی صنعتی استان البرز، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و اقدامات مؤثر دولت در این راستا و آفت هایی همچون رانت و مصلحت اندیشی برای تحقق شعار سال گفت:در این شرایط من جوان چقدر کار کنیم تا بتوانیم یک واحد خانه بخرم؟ به نظر من قوانین خوبی در کشور وجود دارد اما اعمال قانونی وجود ندارد و یا برای کسی اهمیت ندارد.یا قانون اعمال می شود اما توسط بالادستی ها وتو می شود و آبی از آب تکان نمی خورد.

با دور زدن قوانین نمی توان حامی کالای ایرانی شد/با مدیران فاسد نمی توان کار ریشه ای کرد

وی افزود: ما در برخی مسئولیت ها مدیرهای فاسدی داریم و با این وجود نمی توان شعار حمایت از کالای ایرانی را به شعور تبدیل کرد.مقام معظم رهبری تأکید دارند که هر کسی در هر جایی مأموریت و وظیفه اش را درست انجام دهد کارها درست خواهد شد.اما وقتی من نوعی در جای خودم به عنوان یک مدیر اداری به جای ساعت 8 ساعت 10 صبح سرکار می آیم اوضاع درست نخواهد شد. لذا تا وقتی مدیرهای ما آلوده هستند و درست نمی شوند نمی توان کار ریشه ای کرد.

مسئول سابق بسیج مهندسی صنعتی استان البرز  خاطرنشان کرد: نظام و حکومت جمهوری اسلامی بسیار متعالی و مترقی است اما نیاز به اصلاح برخی مدیران خود دارد اگر یک سری دولتی ها و مدیران مملکتی اصلاح شوند کارها درست خواهد شد و می توان به تولید ملی امید بست تا بهترین تولیدات را در داخل کشور داشت.

ارسال نظرات