مسئول سابق بسیج مهندسی صنعتی استان البرز در گفتگو با «بسیج»:
رضوانی گفت: و رانت در کشور ما وجود دارد کسی نمی تواند کاری انجام دهد باید یک شمشیر برنده وجود داشته باشد و همه چیز را ببرد قرار نیست ماشین سانتافه یه ارزش 200 میلیون تومان وارد کشور شود.
کد خبر: ۹۰۲۸۶۷۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

شکر الله رضوانی، مسئول سابق بسیج مهندسی صنعتی استان البرز، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و اقدامات مؤثر دولت در این راستا گفت: تا وقتی که ما نسبت به شعار سال مبنی بر تحقق حمایت از کالای ایرانی شعور نداشته باشیم حمایت از کالای ایرانی در حد یک شعار و حرف باقی می ماند اما به نظر من هیچ وقت نمی توان به خود اکتفایی رسید مگر آنکه تکلیف واردات در کشور ما مشخص شود.

چرا جلوی واردات کالا گرفته نمی شود؟ //مصلحت و رانت آفت پیشرفت کشور است

وی افزود: چرا باید به کشور ما ماشین وارد و یا کالاهایی که جوانان و تولیدکنندگان داخلی توان درست کردن آن را دارند از خارج مرزهای کشور خریداری و وارد کشور شود؟ چرا مصالح و آهن از خارج کشور وارد می شود؟ لذا تا وقتی واردات وجود دارد چه می توان از کالای ایرانی حمایت کرد؟بر همین اساس تا وقتی در کشور ما رانت وجود دارد نمی توان انتظار داشت که از کالای ایرانی حمایت شود.

 مسئول سابق بسیج مهندسی صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد: تا وقتی مصلحت و رانت در کشور ما وجود دارد کسی نمی تواند کاری انجام دهد باید یک شمشیر برنده وجود داشته باشد و همه چیز را ببرد قرار نیست ماشین سانتافه یه ارزش 200 میلیون تومان وارد کشور شود و به قیمت 500 میلیون تومان به فروش برسد.

ارسال نظرات