خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار قزوین تاکید کرد:

ضرورت بهبود و ارتقای کیفیت آرد و نان مردم

معاون اقتصادی استاندار قزوین در جلسه شورای آرد و نان استان بر ضرورت بهبود و ارتقای کیفیت آرد و نان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۰۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، منوچهرحبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین، در شورای آرد و نان استان بیان داشت : نان مهم ترین بخش سبد غذایی ایرانیان است به همین خاطر باید برای استاندارد سازی کیفیت آرد و نان باید موضوع نظارت را جدی گرفت .
معاون اقتصادی استاندار گفت: در بحث قیمت نان اعتقاد داریم قیمت نان باید منطقی و واقعی شود و این قیمت براساس هزینه هایی که صورت میگیرد، تعیین شود.
حبیبی گفت: مردم در مجموع از روند تولید نان و کیفیت آن رضایت کامل ندارند و کیفیت نان دلخواه مردم نیست.
معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد: بحث نان مردم موضوع بسیار مهمی است و در این راستا باید نظارت درستی بر کیفیت نان و چگونگی عرضه آن صورت گیرد تا نان با کیفیت به دست مردم برسد.
وی با تاکید بر بهداشت نان گفت : علوم پزشکی استان به همراه سایر نهادهای مربوطه باید در این باره کنترل لازم را داشته باشند تا نان با کیفیت وبهداشتی به مردم عرضه شود.
حبیبی گفت: شرکت غله بر تولید آرد سبوس دار و میزان روند تولید و توزیع آن نظارت و بررسی داشته باشد.
معاون اقتصادی استاندار یاد اور شد : باید به بحث نان و آرد مردم حساس بود زیرا که ما مسئول سلامت مردم هستیم و در این راستا یکی از ارزیابی های دولتی ها همین چگونگی عرضه نان و آرد مردم است .
حبیبی در پایان یادآور شد: تمام تلاش ما حمایت از تولید کننده است و در این راستا نیز انتظار رفتار صادقانه از تولید کننده داریم.
جلسه شورای آرد و نان استان قزوین ظهر امروز به ریاست حبیبی معاون اقتصادی استاندار و با حضور مهندس پرزحمت ریاست سازمان صنعت، معدن وتجارت ودبیرواعضای کارگروه استان قزوین تشکیل گردید.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار