دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان‌رضوی از انتشار سومین فراخوان این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۱۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید ناصر نعمتی با بیان این‌که سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی در چهار محور «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «زیارت، فرهنگ رضوی و فرهنگ شهروندی»، «حمایت از کالای ایرانی» و «آسیب‌های اجتماعی و مشکلات استان» برگزار می‌شود، اظهار داشت: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز دومین دوره این جشنواره در سال 96، جشنواره سوم با محورهایی وسیع‌تر برگزار می‌شو

وی ادامه داد: تنوع ارسال آثار در جشنواره سال گذشته و همچنین استقبال اهالی رسانه، از اعتماد آنان به جشنواره ابوذر در استان حکایت دارد که مهم‌ترین دلیل آن، استقلال در بررسی، داوری و معرفی برگزیدگان بود.

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی تصریح کرد: در جشنواره امسال، علاوه بر آثار منتشرشده در رسانه‌های رسمی همچون رسانه ملی، روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، آثار منتشرشده در نشریات دانشجویی، تجربی، فضای مجازی و آثار آزاد نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: آثار منتشرشده از 17 اسفندماه 96 تا 30 آبان ماه 97 می‌توانند در محورها و زیر موضوعات ارائه‌شده، در جشنواره شرکت کنند.

نعمتی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را که منطبق بر آیین‌نامه جشنواره است را تا تاریخ 30 آبان ماه از طریق راه‌های ارتباطی در پیام‌رسان سروش با شناسه @aboozarfestival و یا ایمیل aboozarfestival.kh@iran.ir ارسال کنند.

نعمتی با  این‌که در جشنواره سوم، بیش از یک میلیارد ریال جایزه نقدی به برگزیدگان اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند برای اطلاع از آخرین اخبار جشنواره به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی aboozarfestival.com و کانال اطلاع‌رسانی جشنواره به آدرس @aboozarfestivalkh مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها