فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: امروز یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج اساتید، ایجاد و زنده نگاه داشتن حس خودباوری و امید در میان دانشجویان است.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۲۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیجهرمزگان، سردار رضا ترابی  ظهر امروز در مراسم گرامیداشت مقام شهید چمران و روز بسیج اساتید که با حضور فرماندار، رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، رئیس دادگستری، دادستان و جمعی از مسؤولان و اساتید بسیجی به میزبانی دانشگاه آزاد قشم برگزار شد، اظهار داشت: دل دانشجویان را باید از عشق به وطن و پرچم کشور پر کنیم و از بزرگ‌نمایی مشکلات پرهیز نماییم.

وی با انتقاد از عملکرد برخی از اساتید که به جای تزریق خودباوری و امید به دانشجویان و نسل جوان، سعی در ناامید کردن آنها دارند، گفت: در این شرایط بسیج اساتید نقش بسیار مهمی دارد و باید به گونه‎ای عمل کند که عرق به وطن در میان دانشجویان زبانه بکشد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد رشد و توسعه بسیاری در اقصی نقاط کشور از جمله استان هرمزگان هستیم که باید این پیشرفت‎ها برای دانشجویان عنوان شود.

وی با بیان این که هرمزگان پیش از انقلاب با کمبودهای بسیاری در بخش‎های آموزشی، بهداشت و درمان، رفاه و آبادانی مواجه بود، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب و تلاش‌های صورت گرفته بسیاری از این کمبودها برطرف شده و شاهد رشد بیش از پیش این استان هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تاکید کرد: روحیه بسیجی باید بیش از پیش در کالبد دانشگاه‌ها جان بگیرد و در این خصوص استادان بسیجی، پیشگام توسعه فرهنگ بسیج در دانشگاه هستند.

ارسال نظرات