نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: برجام نماد بارز برای غیرقابل اعتماد بودن آمریکاست.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۴۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارومیه ضمن اشاره به اینکه یک عده از فعالان سیاسی به سران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با این محتوا نامه نگاری کرده‌اند، که بدون قید و شرط با سردمداران آمریکا با هدف حل مشکلات مذاکره کنید، اظهار کرد: این سری اقدامات به معنای واقعی کلمه تاسف آور است.

وی با بیان اینکه آمریکا در جریان برجام چه تصویب و چه اجرای آن ایران را معطل نگه داشته است، افزود: بدعهدی سران این کشور برای همه محرز شده است به طوری که در قرآن کریم نیز با صراحت عدم اعتماد به عهد و پیمان یک عده تاکید شده است چرا که اثری از مردانگی در آنها وجود ندارد.

 این مسئول با بیان اینکه متاسفانه یک عده هنوز از برجام درس عبرت نگرفته‌اند با وجودی که آمریکا  6 سال همه توان، زمان و ظرفیت مردم ما را سلب کرد و در نهایت با خروج از آن اراده دو طرف را به سخره گرفت، گفت: برجام به معنای واقعی در ارتباط با عهد شکنی آمریکا آئینه عبرت است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: باید به حال کسانی که به مقامات نظام نامه نوشتند تا بدون قید و شرط با آمریکا مذاکره کنید گریه کرد چرا که تفکر و بینش ابلهانه داشته و قادر به تشخیص مصالح ملی نیستند یا اینکه آگاهانه می‌خواهند کشورمان را مقابل دشمنان به زانو درآورند.

قریشی با بیان اینکه این سری رویکردها و خط مشی‌های مذبوحانه در کشورمان مسبوق به سابقه است، گفت: عده‌ای در مجلس ششم با خطاب به رهبری نامه نوشتند که اگر قرار است جام زهر را بنوشی سریع‌تر بنوش تا کشور نجات پیدا کند، حال آنکه برای جلوگیری از لطمه رسیدن به رهبری و میهن اسلامی باید خود را آماده جهاد می‌کردند.

پایان

ارسال نظرات