سخنگوی شورای اسلامی شهر نهاوند خبر داد
سخنگوی شورای اسلامی شهر نهاوند از احداث فرهنگسرا در شهر نهاوند خبر داد و گفت: به منظور ترغیب سرمایه‌گذار پروانه ساخت رایگان و همکاری لازم برای احداث این اماکن توسط شهرداری صادر می شود.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۴۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

احداث فرهنگسرا در شهر نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، عبدالعلی ملکی در جمع خبرنگاران از احداث فرهنگسرا در شهر نهاوند خبر داد و بیان داشت: به منظور ترغیب سرمایه‌گذار پروانه ساخت رایگان و همکاری لازم برای احداث این اماکن توسط شهرداری صادر می شود و هم چنین رایزنی‌های لازم برای راه‌اندازی فرهنگسرا پای قلعه با اداره نوسازی آموزش و پرورش استان در حال انجام است.

وی با اشاره به پروژه  پارک بانوان، عنوان کرد: پارک بانوان مصوبه شورای شهر چهارم بود، که تایید شد و مکانی را در جاده دهفول برای احداث این پارک در نظر گرفته شد که در سفر استاندار به نهاوند نیز در بهمن ماه سال گذشته درخواست اعتبار برای این پارک داده شد و بخشی از کار عمرانی آن هم انجام شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نهاوند بیان کرد: از این فضا حتما به‌عنوان یک فضای تفریحی استفاده خواهیم کرد اما به ‌دنبال جانمایی مکان جدیدتری با استانداردهای خاص و راه دسترسی مناسب برای احداث پارک بانوان نیز هستیم ضمن این‌که مکان فعلی هم در جاده دهفول با توجه به این‌که بخشی از کار در آن انجام شده است رها نمی‌شود.

وی با بیان اینکه رفع سد معبر دغدغه اصلی شورا و شهرداری است خاطر نشان کرد: شورای شهر برای رفع این معضل شهری کمیته‌های 9 گانه را با حضور ارگان‌های ذی‌ربط فعال کرده و با همکاری ارگان‌ها درصدد رفع این مشکلات هستیم. 

ملکی در خصوص احداث خانه امید گفت: در شورای دوره چهارم مصوبات احداث خانه امید به امضا اعضای رسید که امروز در حال اجرایی شدن است و بدون پیگیری و مشارکت جدی شورا در بحث تملک زمین و مجوز احداث آن این امر میسر نمی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات