خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

اصلاح و بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی هدف اصلی تیم‌های روشنگری

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه بهار گفت: هدف از تشکیل تیم‌های روشنگری حوزه اصلاح و بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی است.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۵۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

اصلاح و بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی هدف اصلی تیم‌های روشنگریبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، جلسه تیم روشنگری فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) خواهران صالح‌آباد با حضور فاضلی پرور معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهار برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهار در این نشست اظهار داشت: هدف از تشکیل تیم‌های روشنگری اصلاح و بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی است.

فاضلی پرور تصریح کرد: ما می‌توانیم از نخبگان جوان به عنوان افسر جنگ نرم در حوزه استفاده کنیم تا اهداف متعالی نظام را در عرصه فرهنگی و بصیرت افزایی اقشار مختلف مردم محقق سازیم .

وی با بیان اینکه شناسایی آسیب‌ها و تهدیدات فرهنگی از مهم‌ترین اهداف جلسات تیم روشنگری است، ادامه داد: ارائه راهکارها به منظور پیشگیری و مقابله و کاهش این تهدیدات و آسیب‌ها نیز از دیگر اهداف برگزاری این جلسات است .

همچنین فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ و تلاش دشمنان در زمینه هدف قرار دادن این مهم عنوان کرد: مسئله فرهنگ موضوعی است که مورد تأکید حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است و هدف دشمنان، تهاجم فرهنگی و هدف قرار دادن نسل جوان است .

در پایان جلسه نیزاهداف تیم روشنگری تبیین و به سوالات حاضرین پاسخ داده شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار