رادان گفت: 17هزار نفر در اوایل انقلاب توسط منافقین ترور شدند که از افراد عادی تا عالی ترین مقام های کشوری در میان ترور شده ها بود؛ اگر این حوادث در کشور های دیگر اتفاق می افتاد باعث از بین رفتن آن حکومت می شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۸۶۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج،  سردار احمدرضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا صبح امروز (شنبه) در دهمین شنبه انقلاب با موضوع امنیت که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی و در محل مجموعه فرهنگی سرچشمه(محل حادثه هفتم تیر) برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: ضربه زدن به امنیت انقلاب اسلامی توسط دشمنان به واسطه آن است که نظام اسلامی از بدو تاسیس خود منافع کشور های غربی را برهم زده است.

وی با اشاره به درگیری نیروهای امنیتی با ضد انقلابیون در اوایل انقلاب بیان داشت: در آن زمان دشمن در شهر ها و استان ها درگیری هایی ایجاد کرده بود و خواست آن ها از این درگیری ها مشغول کردن کشور بود.

رادان ادامه داد: حوادثی مانند درگیری های آذربایجان، کردستان، کرمانشاه، گنبد، آمل خوزستان و سیستان و بلوچستان که در ایران روی داد می توانست هر نظامی را ساقط کند؛ نمونه این درگیری ها در کشورهای دیگری ایجاد و باعث از هم پاشیدگی نظام آنها شد.

وی تاکید کرد: اما سوال اساسی اینجاست که چگونه این انقلاب با این حجم از تهدیدات به اینجا رسیده؟ پاسخ مشخص است؛ با وجود رهبری که توانسته است این ثبات و امنیت را در کشور ایجاد کند.

وی گفت: 17هزار نفر در اوایل انقلاب توسط منافقین ترور شدند که از افراد عادی تا عالی ترین مقام های کشوری در میان ترور شده ها بود؛ اگر این حوادث در کشور های دیگر اتفاق می افتاد باعث از بین رفتن آن حکومت می شد.

رادان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ارزش مردم را می دانست که اکنون مردم کردستان، آذربایجان و سایر استان های دیگر عاشق انقلاب و جمهوری اسلامی هستند خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب  شاهد از جان گذشتی رزمندگان در دفاع از مردم همین استان ها بودیم که این اقدامات، انقلاب را در باور آنها با ارزش می کند.

وی گفت: اهمیت و ارزش انقلاب اسلامی در منطقه نیز بالا رفته است این را می توان در خاطرات آزادگان عراقی مشاهده کرد که هیچ خاطره تلخی از ایران و انقلاب نداشته اند و این حرکت باعث شد که حتی آنها در عراق مبلغ ایران شوند و یا بعضی از آنها جزو نیروهای سپاه بدر در این کشورشوند.

رادان با اشاره به پیشرفت هایی که در سایه امنیت ایجاد می شود تاکید کرد: در سایه امنیت است که همه تلاش به ثمر می رسد و حتی یک هنرمند هم در سایه امنیت میتواند راحت هنر خود را عرضه کند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: در اوایل انقلاب در عین ترورها و مشکلات از همان زمان هم  مسئولان سعی و تلاش خود را برای تامین امنیت مردم انجام داده اند.

رادان تاکید کرد: امنیت کشور بستگی به مولفه های قدرت دارد که یکی از این مولفه ها در کشور ما موشک ها هستند که باعث ایجاد امنیت در کشور می شود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: آمریکا و همپیمانان آنها ایران را مزاحم خود می دانند و از اوایل خواستند ضربه هایی به این کشور بزنند؛ در همین رابطه نقشه های دشمنان برای برهم زدن امنیت کشور را می‌توان در فتنه های 88 و 78 ویا در دی 96 مشاهده کرد.

وی در پایان تاکید کرد: دشمنان در آینده هم نقشه هایی برای برهم زدن امنیت در داخل کشور دارند که با هوشیاری مردم این بارهم تو دهنی محکمی خواهند خورد.

ارسال نظرات