خبرهای داغ:
کاراته‌کای استان قم با ایستادن روی سکوی دوم و کسب مقام نایب‌قهرمانی به نشان نقره مسابقات بین‌المللی قزاقستان دست یافت.
کد خبر: ۹۰۲۸۸۶۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

امیدیان کاراته‌کای نقره‌ای قم در مسابقات بین‌المللی ۲۰۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اردیبهشت ماه امسال که کمیته برون‌مرزی فدراسیون کاراته با چهار اعزام برون‌مرزی موافقت کرد، تیمی متشکل از چهره‌های شاخص سبک کیوکوشین کان به نمایندگی از ایران آماده اعزام به پیکار‌های بین‌المللی ۲۰۱۸ تمرین می‌کرد.

در نشست کمیته برون‌مرزی فدراسیون کاراته روز ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور نایب‌رئیس فدراسیون کاراته و اعضای این کمیته با اعزام سبک شوتوکان wskf به مسابقات بین‌المللی گرجستان و سبک کیوکوشین کان به مسابقات آسیایی قزاقستان در خرداد ماه موافقت شد و نمایندگان قم در اعزام دوم با تیم ملی ایران راهی قزاقستان شدند.

در مسابقات آسیایی کاراته سبک کیوکوشین کان از استان قم محمدرضا امیدیان، محمد اسدی و امیرحسین توانایی اعزام شدند، در شرایطی که مربیگری آن‌ها را یکی از مربیان شناخته شده کاراته قم یعنی محمدرضا رستمی‌زاده در این دوره از پیکار‌ها بر عهده داشت و یک نشان نقره توسط محمدرضا امیدیان نصیب کاراته قم شد.

این موفقیت در حالی برای کاراته استان قم رقم خورد که کمیته برون‌مرزی فدراسیون کاراته با کاراته‌کا‌های اعزام سبک انشین به مسابقات بین‌المللی ۲۰۱۸ در کشور آذربایجان نیز موافقت کرده و این پیکار‌ها در تیر ماه به انجام می‌رسد، ضمن اینکه کاراته‌کا‌های سبک شیتوریو هایاشی مرداد ماه به مسابقات آسیایی در مالزی خواهند رفت.

موفقیت امیدیان در کسب مدال نقره پیکار‌های بین‌المللی قزاقستان بعد از درخشش امیر مهدی‌زاده در مسابقات مرحله پنجم لیگ جهانی کاراته‌وان سال ۲۰۱۸ رقم خورد، رقابت‌هایی که به میزبانی کشور ترکیه در شهر استانبول به انجام رسید و برای کاراته قم امیر مهدی‌زاده با شایستگی مدال طلا گرفت.

کاراته که هر ساله مدال‌های متنوعی از میادین کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی برای ورزش قم به ارمغان می‌آورد و جزو رشته‌های پرمدال محسوب می‌شود، امسال پیکار‌های کاراته قهرمانی آسیا در اردن، مرحله ششم لیگ جهانی کاراته‌وان در ژاپن و مسابقات قهرمانی جهان در مادرید اسپانیا را نیز پیش‌رو دارد.
ارسال نظرات