رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: توسعه فضای دینی، انقلابی، معنوی، ولایی و جهادی در نیروی انتظامی از الزامات است و سازمان عقیدتی سیاسی ناجا باید اهتمام ویژه ای در تربیت نیروهای مکتبی داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۲۸۸۷۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، اظهار داشت: از خانواده بزرگ ناجا به ویژه فرمانده نیروی انتظامی سردار حسین اشتری، فرماندهان، افسران، درجه داران و کارکنان خدوم ناجا و خانواده های محترمشان برای تلاش جهادگونه کمال سپاس و تشکر را دارم.

وی به اهمیت و حساسیت ماموریت های نیروی انتظامی و نیز استحکام و تقویت روحیه معنوی و بصیرتی این نیرو اشاره کرد و گفت: تأمین و توسعه نظم و امنیت وظیفه ذاتی و قانونی نیروی انتظامی است؛ مأموریت این نیرو مقابله با ناهنجاری ها است، بنابراین میزان فهم بصیرتی فرماندهان و کارکنان آن اهمیت ویژه ای دارد و باید در فرآیند جذب و به کارگیری نیروها دقت ویژه‌ای شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: هر چقدر جایگاه این نیرو افزایش یابد باید زمینه معنوی و بصیرتی کارکنان آن نیز ارتقاء پیدا کند.

وی تأکید کرد: توسعه فضای دینی، انقلابی، معنوی، ولایی و جهادی در نیروی انتظامی از الزامات است و سازمان عقیدتی سیاسی ناجا باید اهتمام ویژه ای در تربیت نیروهای مکتبی داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل همگانی با سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، عنوان کرد: بنده هم به عنوان یک خدمتگزار در مجموعه نیروهای مسلح آماده هرگونه همکاری با سازمان عقیدتی سیاسی ناجا هستم و از هیچ گونه خدمت و کمکی فروگذاری نخواهم کرد.

وی در ادامه با تبریک انتصاب حجت الاسلام ادیانی به عنوان ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، بیان کرد: ان شاءالله تجربیات ایشان منشاء آثار خیر و برکات در نیروی انتظامی باشد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پایان از تلاش ها و زحمات حجت الاسلام و المسلمین بهرامی رئیس اسبق سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات