فرمانده حوزه هجده دانش آموزی ناحیه یاسر مشهد خبر داد:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج هجده دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر مشهد از آغاز ثبت نام و گزینش طرح یاوران ولایت دانش‌آموزی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۸۸۷۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج هجده دانش آموزی ناحیه یاسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛گفت: طرح یاوران ولایت با ثبت نام، مصاحبه، گزینش و توجیه دانش آموزان در سال تحصیلی آتی جهت تصدی مسئولیت فرمانده واحد مقاومت بسیج دانش آموزی مدارس در سطح ناحیه آغاز شد.

وی افزود: انجام مصاحبه با حداقل 200 نفر از دانش آموزان در سطح حوزه هجده(با توجه به سهمیه 32 نفری ما در دوره)، اولین گام برای ثبت نام و گزینش شرکت کنندگان در طرح «یاوران ولایت» بود، که با هدف تربیت فرماندهان، جانشینان و ارکان واحدهای مقاومت دانش آموزی برگزار می شود.

این مقام مسئول افزود: این دوره با یک روز افزایش نسبت به سال قبل و به مدت هشت روز برگزار می شود. در این طرح نحوه تنظیم وقت، روش های جذب، سازماندهی، مدیریت بحران و هر آنچه برای اداره یک پایگاه بسیج(در سطح مدرسه) لازم باشد آموزش می بینند.

غلامیان خاطر نشان کرد: در پایان گواهی به شرکت کنندگان در دوره اعطا و پس از آن یک نفر بعنوان فرمانده واحد، یک نفر بعنوان جانشین و مابقی بعنوان عضو شورا و ارکان واحدهای مقاومت در پایگاه مربوطه(مدرسه) منصوب می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها