نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

اتحاد و انسجام نیاز اساسی جامعه امروز ایران است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد: اتحاد و انسجام نیاز اساسی جامعه امروز ایران است و همه باید در این خصوص تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۸۸۹۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، با بیان اینکه امروز دشمن با حربه‌های مختلف در تلاش برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، لزوم اتحاد و انسجام را در جامعه مورد تاکید قرار داد و افزود: آنچه که امروز با آن مواجه هستیم هجمه دشمن در شکل‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه آمریکا با ابزار تحریم همواره کوشیده ایران اسلامی را تحت فشار قرار دهد، رعایت ارکان و الزامات اقتصاد مقاومتی را عامل مهم در خنثی شدن و کاهش اثرات تحریم‌ها عنوان کرد و ادامه داد: ملت ایران همواره ثابت کرده  که از تهدیدها به عنوان یک فرصت مهم و تأثیرگذار برای توسعه و پیشرفت استفاده می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد: اتحاد و انسجام نیاز اساسی جامعه امروز ایران است و همه باید در این خصوص تلاش کنیم.

خاتمی با بیان اینکه روز اول تیرماه مصادف با روز اصناف نام‌گذاری شده است، افزود: اصناف و بازاریان نقش مهمی در توسعه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالا و تولیدات داخلی دارند و باید در این زمینه تلاش ویژه داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان  در ادامه با اشاره به‌روز اول تیر روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و سالروز  تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: باید توجه ویژه به توسعه فعالیت‌های فرهنگ دینی در جامعه شود.

خاتمی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی گام‌های بزرگ و ارزشمندی در زمینه توسعه فرهنگ دینی در جامعه برداشته است، افزود: خداوند متعال پیامبران را برای رساندن پیام الهی مبعوث کرده است و کسانی که تبلیغ دین اسلام و پیام‌های الهی را می‌کنند همان کار پیامبران را انجام می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان  با یاد آوری اقدامات ننگین منافقین در ترور ۲ هزار نفر از مسئولان وعلمای نظام اسلامی در سال ۶۰ افزود: ترور نافرجام حضرت آیت الله خامنه ای در مسجد ابوذر تهران یکی از اقدامات جنایت کارانه منافقین در مقابله با ملت ایران اسلامی بود.

خاتمی ادامه داد: همچنین در تاریخ ۷ تیرماه، شهید بهشتی به همراه ۷۲ تن از یاران انقلاب مورد سوء قصد قرار گرفتند و به مقام شهادت رسیدند که معمار کبیر انقلاب همواره از دکتر بهشتی به نیکی یاد می‌کردند و یکی از خصلت‌های وی را تقوا می‌دانستند.

وی در ادامه فضای موجود حاکم در فضای مجازی را فضایی به دور از اخلاق و فرهنگ عنوان کرد و افزود: رواج ناپسند توهین و تهمت در فضای مجازی از نکاتی است که باید به آن توجه شود؛ چرا که این اتهامات از گناهان کبیره است و به فضای کشور لطمه می‌زند.

ارسال نظرات