مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خلیلی: فرهنگ پهلوانی در همه رشته‌ها باید ورود کرده و توسعه پیدا کند.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۰۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در استان زنجان با اشاره به اینکه مناسبت‌های مختلفی در پیش است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده تا برنامه‌های مختلف ورزشی در این مناسبت‌ها برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه خانواده‌های ما نیز خارج از این جامعه نبوده و هر لحظه امکان ابتلا به آسیب‌های اجتماعی در رابطه با خانواده ها فراهم است، گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی هشتم تیر ماه در شهرستان خرمدره برگزار خواهد شد که برگزاری این مراسم فرصتی را فراهم می کند که مردم با آسایش و فکر راحت ورزش کنند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به مسئولیت و همچنین مخاطره آمیز بودن سن جوانی در نظر داریم تا در مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی را برگزار کنیم، افزود: ورزش پهلوانی و زورخانه ای دارای آیینی فرهنگی و نشأت گرفته از شیعه است که نیازمند توسعه است.

خلیلی تصریح کرد: این ورزش ثبت جهانی شده و فدراسیون جهانی دارد و رئیس آن نیز ایران است که کشورهای مختلفی در آن عضو هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه به دنبال فرهنگ پهلوانی هستیم تا در همه رشته‌های ورزشی ورود کرده و توسعه پیدا کند و تنها به دنبال توسعه این رشته ورزشی نیستیم، گفت: بهترین فرصت مهیا شده تا با ورزش نشاط سلامتی و سرگرمی در بین جامعه تزریق شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال تضعیف نظام هستند، ابراز کرد: فرهنگ پهلوانی یک تفکر است و توسعه آن یک موضوع مهم است و برای توسعه فرهنگ پهلوانی باید راهکار پیدا کنیم.

 

ارسال نظرات