فرمانده جبهه مقاومت اسلامی اظهار داشت: مسئولان و مردم ایران محکم باشید؛ چرا که آمریکا و اسرائیل ۵۰ سال دیگر هم توان مقابله با ایران را نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۳۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

آمریکا و اسرائیل ۵۰ سال دیگر هم توان مقابله با ایران را نخواهند داشت/ مسئولان به ملّت خدمت کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،جلسات شورای اداری استان اردبیل که طی سنوات گذشته و به دستور استاندار اردبیل هر بار با محوریت یک فرد ارزشمند، اعم از پدران شهید، یادگاران دوران دفاع مقدس برگزار می شد، این جلسه هم با حضور و محوریت سردار رحیم نوعی اقدم مدافع حرم و فرمانده جبهه مقاومت برگزار شد.

سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه عصر امروز در این جلسه که به عنوان میهمان ویژه این مراسم دعوت گردیده بود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و با اشاره به بیانات ایشان که فرموده اند "به آمریکا بگویید عصبانی باش و از عصبانیت خود بمیر" اظهار داشت: ما عاشق ادبیات شهید بهشتی هستیم و امرز در سخت ترین صحنه ها مقابل استکبار جهانی ایستاده ایم و خمیر مایه و پشتوانه اصلی ما همان ادبیات شهید بهشتی است که ما را در مقابل دشمنان پیروز کرده است و ما با همین ادبیات در مقابل دشمنان خواهیم ایستاد.

وی ادامه داد: من به عنوان سربازی کوچک از استان اردبیل عرض می کنم که شما امروز سربازی به نقطه تقابل به دشمن فرستاده اید که با آنها مقابله کند و من هم از سربازان دیار دالارشاد هستم و ما سفیران شما در جبه های حق علیه باطل هستیم و اولین حرفم من این است که بایستی مقابل سفیرتان سربلند باشید چرا که شما به من عزت، اقتدار، ایثار، ادب و توان دادید و اینها را از شما آموخته ام و از خون مردم پر مهر اردبیل در خون ها من جاری است.

نوعی اقدم بیان کرد: من صادقانه و شجاعانه می گویم که تا کنون در جبهه ها کم نیاورده ام و کتواهی نکرده ام و درشان باورها و عشق به اهل بیت علیهم اسلام وظیفه خودرا انجام داد و باید اینطور بگویم که من سفیر عشق، قهرمانی های دیار دالارشاد اردبیل هستم.


فرمانده جبهه مقاومت اسلامی اظهار داشت: به لطف الهی در عراق و سوریه و در مقابل دشمنان با ادبیات عاشورا، توسلات و توکل ها، اشک و عشق و روضه و اشک، ایستادگی کردیم و خدای متعال ما را پیروز کرد و این پیروزی متلعق به مردم ایران و مسئولان تلاشگر این کشور است.

وی افزود: من به عنوان عضو و سرباز کوچک جبهه مقاومت اسلامی ارادتمند شما هستم و این محبت دو طرفه است و خداوند مشتری و خریدار همین محبت ها بین انسان ها است و من امروز از میدان جنگ صحبت می کنم که خداوند چطور فرزندان شما و رزمندگان اسلان را در جبهه مقاومت پیروز کرد لذا  مالک و صاحب پیروزی شما مسئولان و ملت ایران هستید و بایستی از پیروزی خودتان حمایت کنید و این پیروزی را از آن خود بدانید.

یادگار دوران دفاع مقدس گفت: مسئولان و مردم ایران محکم باشید؛ چرا که آمریکا و اسرائیل 50 سال دیگر هم توان مقابله با ایران را نخواهد داشت و اگر تمام دنیا بخواهند مقابل این کشور اسلامی ایستادگی کنند ما هم برنامه های خود برای مقابله بااین کشورها اجرایی خواهیم کرد.

فرمانده دوران هشت سال جنگ تحمیلی بیان داشت: اگر ما در سوریه و عراق حاظر شدیم به خاطر آن است که کشور احساس تهدید کرد و این تهدید، تهدید حیثیتی، شرفی، ناموسی، دینی، آرمانی و غیرتی بود و ما با حضور در جبهه های سوریه به سوی تهید رفتیم و منتظر نماندیم تا تهید سراغ ما بیاید و تهدید را به لطف خدای متعال متوقف کرده و جنگ و سایه جنگ وتهدید را از سر این کشور برداشتیم.

وی افزود: ما پیروز میدان نبردها هستیم چرا که در تمام میدان ها جنگ و در میدان های تاکتکی پیروز بوده ایم و سند ما این است که آن چیزی که دنیای استکبار در جغرافیای عراق و سوریه دست به دست دادند تا اتفاق بیافتد تحقق نیافت و آنچه که ما طالب آن بودیم محقق شد و شعار ما میتوانیم در آنجا تحقق یافت.

وی با بیان اینکه اراداه مقاومت اسلامی اراده الهی است گفت: نشاط، توکل و توسل به اهل بیت علیهم السلام در بین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبدیل به روحیه گشته است و این روحیات از اراده های خدای متعال در جبهه مقاومت اسلامی است.

نوعی اقدم گفت: فرمانده تمام عملیات ها در سوریه حضرت زینب کبری (س) است و اگر فرماندهی این بانوی عاشورایی نبود مسلما کارها به خوبی پیش نمیرفت.

این مدافع حرم خاطر نشان کرد: اگر هزاران هزار بار شهید شوم و بمیرم اجازه نخواهم داد کسی به سمت این کشور نگاه چپ بیاندازد و تعرض کند چرا که ایران و رزمندگان اسلام پذیرای زور نیستند و در مقابل این همین زورگویی ها جانانه ایستادگی خواهند کرد.

وی حرف ها و طبل های تو خالی شبکه های مجازی را یاوه گویی بیش ندانست و گفت: عملیات روانی در فضاهای مجازی و شبکه های مجازی علیه کشور شبانه روزی در تلاش هستند و ما نباید گوشمان به حرفهایشان گره بخورد چرا که این حرف ها حرفهای پوچ و الکی و دروغ است.

وی خطاب به مسئولان گفت: شما مسئولان میدان جنگ و تقابل را به ما در جبهه ها واگذار کردید و بر شما این اطمینان را می دهم که این نظام هیچ تهید و فشار خارجی نخواهد داشت و هیچ حمله موشکی و هوایی و تهیدی از هوا و زمین وارد ایران نخواهد شد و از هر هوا و زمینی به نام آمریکا و اروپا تیری به سوی ایران شلیک شود، تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

سردار رحیم نوعی اقدم اظهار داشت: امروز در این نظام مردم، "محور" هستند و ارباب ما ملت و ما نوکر و خادم ملت هستیم و مردم ولی نعمت ما هستند چرا که ما ارزشهای خود و مسئولیت ها را از طریق همین مردم و خون شهدا به دست آورده ایم و آقای همین ارزشها هستیم.

یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: اصلاح طلب و اصوگرا جزء برای خدا قدم برندارند و خروجی این احذاب باید نوکری و خدامی ملت ایران باشد اگر اینطور باشد ماهم نوکر این احذاب هستیم چرا که میزان خدمتگذاری و نوکری، مردم هستد و اگر ما خدمتگذار و نوکر خوب برای ملت نباشیم مردم جور دیگری پاسخ این کارشنکی ها را خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن نسل کشی در ایران و کشورهای اسلامی است، افزود: دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند چرا که این مردم در سخت ترین شرایط ها پای نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.

آمریکا و اسرائیل ۵۰ سال دیگر هم توان مقابله با ایران را نخواهند داشت/ مسئولان به ملّت خدمت کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل: در پایان این مراسم به پاس خدمات ارزشمند جبهه مقاومت اسلامی و جانفشانی ها و ایثارگری های مردان مقاومت در مقابل دشمنان اسلام و رشادت های مدافعان حرم، از سردار حاج رحیم نوعی اقدم تجلیل به عمل آمد.

 

گزارش از: سید ساجد یعقوبی

ارسال نظرات