نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: باهدف بررسی ظرفیت‌ها و مشکلات حوزه روستایی تشکل مردمی دهیاران شرق استان سمنان ویژه شاهرود و میامی راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۵۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،سید حسن حسینی شاهرودی ظهر جمعه در نشست تبیین و بررسی بودجه سال ۹۷ در برنامه ششم توسعه با حضور دهیاران روستاهای میامی و بخش بیارجمند در محل فرمانداری میامی از راه‌اندازی تشکل دهیاران در شهرستان‌های شاهرود و میامی خبر داد و ابراز داشت: این تشکل باهدف بررسی ظرفیت‌ها و مشکلات روستاها تشکیل خواهد شد و در کارگروه‌های مختلف در خانه ملت با حضور فرمانداران و مسئولان مسائل بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به روستاها و ظرفیت‌های موجود و ضرورت حضور مسئولان در روستاها، گفت: بازدید از روستاها تشریفاتی نخواهد بود و مسئولان با آمادگی کامل در روستاها نسبت به بررسی و حل مشکلات اقدام  کنند.

همگرایی مردم و مسئولان مهمترین عامل موفقیت جامعه

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در ادامه همگرایی مردم و مسئولان را عامل موفقیت جامعه دانست و افزود: مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با حضور در جمع مردم روستاها نسبت به حل مشکلات اقدام کنند.

حسینی شاهرودی با اشاره به تخصیص بودجه سال ۹۷ و ضرورت جذب بودجه توسط دستگاه‌های اجرایی و دهیاران، گفت: تقسیم‌بندی لازم درزمینهٔ بودجه سال ۹۷ صورت گرفته است و مدیران و دهیاران باید پیگیر تخصیص و جذب بودجه باشند تا بتوانند در اجرای برنامه ها با مشکل کمبود اعتبار مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه روحیه مطالبه گری باعث فعال تر شدن مدیران خواهد شد، افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی به صورت جدی مطالبات خود را پیگیری کنند و برای دفاع از حقوق مردم نهایت تلاش و وقت خود را اختصاص دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها