خبرهای داغ:
امام جمعه میامی اعتیاد به مواد مخدر را مهم‌ترین مشکل اجتماعی روز جامعه دانست و گفت: عوارض ناشی از آن تهدیدی برای کانون خانواده‌ها است.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۵۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور  در خطبه‌های نماز  جمعه  میامی به میزبانی مسجد جامع، بابیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر عامل مهم‌ترین مشکلات اجتماعی، متأسفانه هزینه‌های سنگینی را بر جامعه وارد کرده است، تأکید کرد: عوارض ناشی از اعتیاد تهدیدی برای جامعه بشریت محسوب می‌شود که حتی موجب رکود اجتماعی و از هم پاشیدن کانون خانواده‌ها خواهد شد.

وی بابیان اینکه مسئولان درباره اعتیاد اقدامی صورت دهند، افزود: اگر در برابر چنین تهدیدی کاری صورت ندهیم، قطعاً به مشکل برخواهیم خورد چراکه کانون خانواده مسلمان ایرانی در مواجهه با این پدیده شوم، متزلزل خواهد شد.

ایران اسلامی دارای ملتی با روحیه مثبت

امام‌جمعه میامی در ادامه ضمن گرامیداشت شهدای ترور در انقلاب اسلامی، گفت: ترور شخصیت‌های انقلابی از توطئه‌های استکبار در طول انقلاب بوده است.

صفایی پور بابیان اینکه دشمن در واقعه هفتم تیر سال ۶۰ نشان داد که به دنبال تمام کردن مسیر انقلاب و جمهوری اسلامی است، تأکید کرد: دشمنان فکر می‌کردند می‌توانند با کشتن فعالان انقلابی در برابر مردم و انقلاب نوپایشان بایستند که این امر خیالی باطل بود.

وی افزود: دشمن هنوز درک نکرده است که نظام جمهوری اسلامی از ملتی باروحیه اسلام و انقلابی با تکیه بر وحدت ملی و حضور ولی فقیه برخوردار است.

دستگاه قضا عدالت را سرلوحه قرار دهد

امام جمعه میامی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، گفت: دستگاه قضا با حق الناس سر و کار دارد و برای قضاوت در زمینه حق و حقوق مردم باید عدالت را محور کار خود قرار دهد.

صفایی پور  همچنین به اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: ترویج و توسعه معنویت، اخلاق و توسعه شاخصه‌های اعتقادی از اهداف تشکیل این نهاد انقلابی به فرمان امام راحل(ره) بوده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها