مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر:
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر گفت: در زمینهٔ اقتصاد هم می‌توانیم باهمت و اراده جهادی خود و انتقال آن به نسل جدید به خودکفایی برسیم.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۶۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار محمدمهدی فرهنگ دوست در مراسم اولین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج امام محمدباقر (علیه‌السلام) اردکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدا گفت: شهرستان اردکان در دوران دفاع مقدس رزمندگان بسیار خوبی را داشت که عمدتاً در واحد اطلاعات عملیات و گردان‌های رزم بودند و هم فرماندهانی که در دوران دفاع مقدس انصافاً نقش‌آفرینی کردند.

وی افزود: شهید بزرگوار، سردار ذبیح‌الله عاصی زاده که از بنیان‌گذاران تیپ مستقل ۱۸ الغدیر بود. شجاعت، اخلاص، خاکی بودن، تربیت و سازمان‌دهی نیرو، ولایتمداری و قاطعیت شهید عاصی زاده حرف نداشت. وقتی تیپ الغدیر تشکیل شد به‌سرعت وارد عمل شدیم و این آمادگی نیرو‌ها نشان می‌داد که این شهید بزرگوار از مدت‌ها قبل نیرو‌های خود را برای تشکیل تیپ سازمان‌دهی کرده بود.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد در ادامه به بیان خاطراتی از شهدای شهرستان اردکان ازجمله سردار فیض، سردار دهستانی، سردار زفاک، سردار شابلی و برخی دیگر از شهدا و رزمندگان اردکانی در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: ما وظیفه‌داریم که در جهت معرفی آن‌ها تلاش کنیم.

وی گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطرات خود و معنویات آن دوران را ثبت کنند. ما باید گنج جنگ را پیدا کنیم و به جامعه عرضه کنیم. باید راه شهدا را ادامه دهیم و روحیه جنگندگی و جهادی را در بین نسل جوان جامعه تقویت کنیم. ما در دوران دفاع مقدس با دست‌خالی در برابر همه دنیا ایستادیم و امروز درزمینهٔ ساخت تجهیزات نظامی در سطحی قرار داریم که بسیاری از کشور‌ها سلاح خود را از ایران تأمین می‌کنند.

سردار فرهنگ دوست در پایان اظهار داشت: همان‌گونه که ما در زمینه‌های نظامی و هسته‌ای توانستیم پیشرفت کنیم درزمینهٔ اقتصاد هم می‌توانیم باهمت و اراده جهادی خود و انتقال آن به نسل جدید به خودکفایی برسیم. جوانان امروز چیزی از جوانان دوران دفاع مقدس کم ندارند.
ارسال نظرات