لاریجانی در صحن علنی مجلس

کمیسیون‌های مجلس در کار خود فرمایشات رهبر انقلاب را نصب‌العین قرار دهند

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان با ایشان گفت:‌کمیسیون‌های تخصصی مجلس در عرصه قانون‌گذاری و نظارت رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۱۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی لاریجانی در آغاز نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 3 تیر 97)،  با اشاره به دیدار نمایندگان با رهبر معظم انقلاب، گفت: لازم می‌دانم از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان با ایشان تشکر کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب رهنمودهای مهمی را فرموده و ما هم از ابراز محبت ایشان و هم از رهنمودهای غنی و کارآمد ایشان بسیاری برای همه کمیسیون‌ها و مرکز پ»وهش‌های مجلس و همچنین دیوان محاسبات راهگشا بود.

وی افزود: از همه کمیسیون‌ها می‌خواهم که فرمایشات رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین خود قرار دهند و در قانون‌گذاری و نظارت آن را لحاظ کنند.

لاریجانی با اشاره به درگذشت حجت‌الاسلام علی‌اکبر حسینی خاطرنشان کرد: رحلت این عالم پارسا را به خانواده و شاگردان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: حجت‌الاسلام حسینی در مدتی هم نماینده مجلس بودند و چه در مجلس و چه در مسائل مربوط به جوان‌ها انسان خدومی بودند و زحمت می‌کشیدند برای آن سفرکرده از خداوند متعال علو درجات را خواهانیم.

ارسال نظرات