آغاز عملیات احداث سالن آمفی تئاتر روباز کامیاران

عملیات احداث سالن آمفی تئاتر روباز کامیاران با اعتبار 2 میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۳۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ساخت سالن آمفی تئاتر روباز شهرستان کامیاران با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، فرماندار، مسئولان و جمعی از هنرمندان این شهرستان کلنگ زنی شد.

 مسعود الماسی گفت: ایجاد سالن های روباز قدمی مهم برای ارتقای شاخص های زیر ساختی فرهنگی است و این سالن ها موجب تقویت فعالیت های حوزه تئاتر و موسیقی خواهد شد.

 فرماندار کامیاران در آیین کلنگ زنی سالن تئاتر روباز این شهرستان اظهار داشت: یکی از بزرگترین نیازمندهای حوزه فرهنگی و هنری شهرستان کامیاران مباحث سخت افزای است.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کامیاران نیز گفت: نبود سالن مناسب برای برگزاری برنامه های فرهنگی در شهرستان موجب شده تا مسئولان از میزبانی برخی برنامه ها فرهنگی خودداری کنند.

 زبیر حسین پناهی با اشاره به اینکه کارهای کارشناسی لازم برای اجرای این پروژه انجام شده است، افزود: با توجه به شرایط جوی شهرستان می توان هشت ماه سال برای کارهای فرهنگی از این سالن روباز استفاده کرد.

 وی با بیان اینکه این سالن در محوطه اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ایجاد خواهد شد، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه 2 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

 حسین پناهی به ظرفیت بیش از یک هزار نفری این سالن اشاره و تاکید کرد: تلاش آنها بر این است که این پروژه ظرف سه ماه آینده به بهره برداری برسد.

 کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.

 

انتهای پیام/7727

ارسال نظرات
آخرین اخبار