سید ساجد یعقوبی
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دستگاه قضائی عملکرد مناسبی در تمامی حوزه‌ها دارد که این موضوع به نوبه خود می‌تواند در تامین امنیت و آرامش کشور نقش مهمی داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۳۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

عملکرد دستگاه قضایی در تمامی حوزه ها قابل تحسین و قدردانی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با مسئولان قضائی استان اردبیل اظهار داشت: دستگاه قضائی عملکرد مناسبی در تمامی حوزه‌ها دارد که این موضوع به نوبه خود می‌تواند در تامین امنیت و آرامش کشور نقش مهمی داشته باشد.

وی با اشاره به این که با فسادهای مالی با قاطعیت برخورد می‌شود افزود: در این زمینه دستگاه قضائی سعی بر این دارد تا با برقراری نظم و امنیت در منطقه بتواند مشکلات و موانع موجود را برطرف کند و با توجه به این که در هفته قوه قضائیه قرار داریم اجرای این برنامه‌ها با استفاده از فرصت مناسب فراهم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: امیدواریم با همکاری خیران و ستاد دیه استان بتوانیم زمینه آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد را فراهم کنیم که برگزاری جشن‌های گلریزان و مراسم آزادسازی زندانیان می‌تواند نقش حائز اهمیتی در این زمینه ایفا کند که در دستور کار قرار گرفته است.

عاملی بیان کرد: اقتدار و امنیت کشورمان در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده و ما قدردان خون پاک شهدای والامقام هستیم و باید ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را در بین جوانان و نسل جامعه ترویج دهیم.

ارسال نظرات