خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: شهدای مدافع حرم مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۷۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و حسن اصلی‌تبریزی رییس بنیاد شهرستان قزوین با خانواده شهید مدافع حرم حسین محمدی دیدار کردند.
در این دیدار حقایق‌پور با بیان اینکه شهدای مدافع حرم مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند، گفت: این شهدا شجاعانه برابر دشمنان ایستادند و با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود از ارزش‌های والای اسلام حراست کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: امروز ادامه‌ دادن راه شهدا و احیای آرمان‌های آنها در جامعه مهمترین وظیفه ماست و بایستی در این راستا تلاش کنیم.
در ادامه این دیدار، رییس بنیاد شهرستان قزوین یاد و خاطره‌ی شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و آنها را مظهر صبر، ایثار و مقاومت برشمرد.
در این دیدار، مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین مشکلات خانواده شهید مدافع حرم حسین محمدی را بررسی و از مقام والای آنها تجلیل کردند.
گفتنی است: شهید مدافع حرم حسین محمدی تبعه افغانستان و از رزمندگان تیپ فاطمیون، 18 ساله، مجرد و ساکن قزوین است که سال گذشته در سوریه در دفاع از حریم اسلام به شهادت رسید و پیکر مطهرش بیستم اردیبهشت ماه سال جاری در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده شد.
1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها