خبرهای داغ:
در حال انجام:

حمایت از تولید ملی با برنامه های تلوزیونی و رادیویی مختلف

صداوسیمای مرکز قزوین در برنامه های «نبض»، «بی حاشیه»، «ایران ساخت» و «ایران 626» از کالای ایرانی حمایت می کند.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۷۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: برنامه های «نبض» و «بی حاشیه» از سیما و برنامه های «ایران ساخت» و «ایران 626» از صدا پخش می شوند.
اکبری افزود: رویکرد این برنامه ها حمایت از کالای ایران، بررسی مسائل اقتصادی و تولیدی استان است که از شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش می شوند.
اکبری تصریح کرد: دراین برنامه ها مسائل مربوط به اقتصاد استان، توانمندی های صنعتی، تولیدی، معیشت خانواده، کشاورزی، خدمات و مسکن استان و همچنین ظرفیت ها و چالش های ی این بخش ها بررسی و تبیین می شوند؛ تا هندسه ی اقتصادی استان به مخاطبان معرفی گردد؛
اکبری اظهار داشت: در این برنامه ها با فعالان عرصه تولید، صنعت، کشاورزی و تجارت استان مصاحبه و چالش های تولید کنندگان، صادر کنندگان، کارآفرینان بررسی و مطرح می شود.
وی بیان داشت: برنامه ی «نبض» به تهیه کنندگی بابک حسینیان و سید مهدی حسین زاده حسینی 4 روز در هفته از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 22:30 از سیمای مرکز قزوین پخش می شود؛ که 2 برنامه به حوزه ی اقتصاد و 2 برنامه هم به حوزه فرهنگ و اجتماع می پردازد؛ و برنامه ی «بی حاشیه» هم به تهیه کنندگی اسماعیل صادقی روزهای شنبه ساعت 21 از سیمای مرکز قزوین پخش می شود.
اکبری خاطرنشان کرد: برنامه ی «ایران 626» به سفارش معاونت صدای استان ها تولید و در جدول پخش برنامه های شبکه های رادیویی ملی قرار می گیرد؛ اما برنامه ی «ایران ساخت» روزهای دوشنبه ساعت 12:05 از رادیو قزوین پخش می شود که تهیه کننده ی هر دو برنامه مرتضی نوری زاده است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها