خبرهای داغ:
از سوی سپاه قزوین برگزار شد:

مسابقات مقدماتی قرآن کریم

مسابقات مقدماتی قرآن کریم به همت روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۸۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مسابقات مقدماتی قرآن کریم به همت روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی مهدیجو مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع)قزوین در حسینیه شهید مطهری برگزار شد.
حجت الاسلام مهدی جو در این مراسم بیان کرد: پیامبر اکرم(ع) فرموده اند حسرت خوردن خاص انسان های جهنمی نیست بلکه بهشتی ها هم حسرت می خورند چرا ما بهره کافی و وافی از گذشته را کسب نکردیم.
وی گفت: قرآن درس زندگی است، قرآن را شریک و مونس خود قرار دهیم، قرآن کلام رحمانیت خداست، آنچه قابل توجه است این است که کفار از قرآن در زندگی خود استفاده می کنند و ما از آن غافل هستیم.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: ماه رمضان ماه بندگی و بهار قرآن بود، پس از خداوند بخواهیم تا تمام زندگی ما را قرآنی و بهاری قرار دهد و ما انشاءالله توانسته باشیم به نحو مطلوب از این ماه بهره مند شویم.
حجت الاسلام مهدیجو در پایان يادآور شد: نیکی ها در ماه رمضان پذیرفته و بدی ها در آن در آن آمرزیده می شود، کسی که در ماه رمضان آیه ای از کتاب خداوند بخواند همانند کسی است که در ماه های دیگر قرآن را ختم کرده است لذا امیدواریمهکه همه از برکات این ماه برخوردار شده باشیم.
1010/پ10/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار