خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:
حجت الاسلام مهدی جو عنوان کرد: فرهنگ هر کشور حامل اقتصاد و سیاست آن کشور است و فرهنگ صرفا با تجارت و پول اصلاح نمی شود.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۹۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست عقیدتی بصیرتی در جمع بسیجیان حوزه مهدیه در مسجد مهدیه خیام با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی جو مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین برگزار شد.
حجت الاسلام مهدی جو در این نشست بیان کرد: سخنان و اهدافی که امام راحل داشتند متاسفانه با جامعه کنونی ما فاصله دارد.
وی گفت: این فاصله ها به خود ما برمی‌گردد عده‌ای هم اصرار دارند تا از قطار انقلاب خارج شوند. حضرت امام در خود تحولی درونی ایجاد کرد تا بتواند در جامعه هم تحول ایجاد کند و این امر مبین این است که برای ایجاد تحول باید ابتدا از خود شروع کنیم.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: ما در درونمان حق و باطل داریم. اگر در درون حق پیروز نشود در بیرون هم این موضوع تحقق نمی یابد. این شعور جمعی است که باید حق بودن انقلاب را درک کرد.
حجت الاسلام مهدیجو ادامه داد: در قرآن کریم قَسَم های مختلفی وجود دارد که یکی از زیباترین این قَسَم ها سوگند به جرقه های سُم اسبان مجاهدان در راه خداست که می‌توان اینگونه تعبیر کرد که باید در راه حق حرکت کرد تا خدا حرکت حق علیه باطل را ببیند.
وی اظهار کرد: همچنین خداوند در قرآن وعده داده است که برای کافران علیه مومنان راهی قرار نمی‌دهد.
حجت الاسلام مهدیجو ضمن اشاره به راهبرد سال يادآور شد: فرهنگ هر کشور حامل اقتصاد و سیاست آن کشور است و فرهنگ صرفا با تجارت و پول اصلاح نمی شود.
وی افزود: در راهبرد سال که توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نامیده ‌شده است باید به سمتی رفت که از سه طریق فردی، جمعی و پیام رسانها این موضوع را محقق سازیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها