همزمان با گرانی بی‌سابقه مسکن، خودرو و اقلام ضروری مردم، عصر روز گذشته رئیس‌جمهور برای بازدید از توچال به این منطقه تفریحی رفت.
کد خبر: ۹۰۲۹۱۱۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، در روزهایی که بسیاری از کارشناسان سیاسی و اقتصادی و مسئولان بر توجه بیشتر دولت‌مردان بر موضوعات اقتصاد و برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تأکید دارند،‌ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز گذشته به‌همراه برخی از اعضای کابینه در منطقه تفریحی توچال حضور یافت.

در عکس‌هایی که از این بازدید منتشر شده، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور و سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت نیز همچون رئیس جمهور، با لباس ورزشی در این بازدید حضور دارند.

افکار عمومی این روزها از رئیس‌‌جمهور و کابینه دوازدهم انتظار دارند به‌صورت جدی به مشکلات اقتصادی مردم توجه کنند، مشکلاتی که با گرانی برخی محصولات نیز شدت بیشتری گرفته است.

نکته قابل توجه این است که علیرغم مشکلات در تولید داخل و همچنین تاکید رهبر انقلاب به موضوع اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالاهای داخلی  اقای روحانی با گرمکن و کلاه آمریکایی، اروپایی در توچال حضور پیدا کردند.

لباس ورزشی حسن روحانی متعلق به برند آمریکایی under armour است. مقر اصلی شرکت در بالتیمور آمریکا قرار دارد؛ همچنین دفاتری نیز در دیگر کشور‌ها دارد. آندر آرمور ۷ شعبه نیز در اسرائیل دارد و قرار است تا سال ۲۰۲۰ میلادی تعداد شعبات خود را در اسرائیل به ۱۵ شعبه افزایش دهد.

حضور روحانی و وزراری لاکچری در توچال+تصاویر

حضور روحانی و وزراری لاکچری در توچال+تصاویر

ارسال نظرات