خبرهای داغ:
مسوول نظارت و تایید صلاحیت سپاه قزوین تاکید کرد:

لزوم اقدامات پیشگیرانه در مجموعه های سازمانی‌

سرهنگ پویامنش عنوان کرد: اقدامات به جهت پیشگیری از وقوع جرم اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و اعتقادی، باید در برهه کنونی با ساختار جدید و با رویکرد متفاوت از گذشته صورت پذیرد
کد خبر: ۹۰۲۹۱۱۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

سرهنگ الماس پویامنش مسوول نظارت و تایید صلاحیت سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: اقدامات به جهت پیشگیری از وقوع جرم اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و اعتقادی، باید در برهه کنونی با ساختار جدید و با رویکرد متفاوت از گذشته صورت گرفته و با شیوه های کاربردی و نوین در ساختار تشکیلاتی هر سازمانی مورد بررسی قرار گیرد.
وی گفت: پیگیری ها باید حول محور سه مولفه مهم و اساسی صورت پذیرد که این سه مولفه عبارتند از پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح و تربیت، مشارکت افراد سازمان در توسعه روند مطلوب سازمانی.
مسوول نظارت و تایید صلاحیت سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: با توجه به مولفه های موجود، لزوما اقدامات پیشگیرانه و پالایش هر سازمان از فساد های مختلف تاکید می گردد.
سرهنگ پویامنش عنوان کرد: نگاه کلی در جامعه و خانواده به وجود نا امنی، هرج و مرج اخلاقی، بی بند و باری و دیگر معضلات ضروری است و همه کارشناسان و تحلیل گران و اهل فن در جهت اقدامات پیشگیرانه که جزو مطالبه جدی و بحق می باشد، اتفاق نظر دارند.
وی افزود: متأسفانه در شرایط فعلی جای خالی اقدامات موثر پیشگیرانه در برخی حوزه های کاری و سازمانی محسوس و ملموس است و باید تلاش کرد سطح دانش، آگاهی و بصيرت در جامعه بیش از پیش ارتقاء یابد.
مسوول نظارت و تایید صلاحیت سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین ادامه داد: به نظر می‌رسد ابزارهای اطلاع رسانی دقیق و درستی وجود نداشته و افراد آگاهی کافی در زمینه آسیب های اجتماعی و اعتقادی ندارند.
وی در پایان یادآور شد: اگر هسته های تخصصی در صنوف مختلف تشکیل گردد و تصمیم گیری عاقلانه و با تقوایی صورت پذیرد بسیاری از معضلات توصیفی فوق، رفع خواهد شد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار