به همت مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه لنگرود صورت گرفت
جمعی از مسولان بسیج و سپاه ناحیه لنگرود با دو خانواده شهید روحانی در شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۰۲۹۲۰۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، به همت مسئول محترم نمایندگی ولی‌فقیه و با همکاری حوزه مقاومت بسیج چمخاله سپاه ناحیه لنگرود صبح امروز دیداری با خانواده شهید روحانی این بخش، شهد سید عیسی نور موسوی انجام شد.

این دیدار در منزل پدری شهید نور موسوی با حضور پدر و مادر و برادر آن شهید والامقام برگزار شد و در آن ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهید روحانی و صحت و سلامتی برای خانواده آن شهید، مساعدت لازم درباره رفع مشکلات این خانواده والامقام نیز صورت گرفت.

همچنین صبح امروز دیداری دیگر از سوی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه لنگرود با خانواده شهید روحانی حمید احمدی سلوشی یکی از شهدای بخش کومله شهرستان لنگرود صورت گرفت.

این دیدار نیز در منزل آن شهید با حضور مادر و برادران آن شهید والامقام در بخش کومله و روستای سلوش انجام گرفت که همراه اعضای بخش کومله، هیئتی به نمایندگی از سپاه ناحیه لنگرود استان گیلان نیز حاضر بودند.

در این برنامه ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهید والامقام و آرزوی صحت و سلامتی برای بازماندگان، مساعدت‌های لازم برای پیگیری و رفع برخی مشکلات خانواده شهید انجام شد.

گفتنی است روحانی شهید حمید احمدی سلوشی از رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند که در سال 1367 در منطقه بانه به فیض عظمای شهادت نائل شد و شهید سید عیسی نور موسوی از شهدای روحانی بخش چمخاله شهرستان لنگرود در سال 1362 در منطقه مریوان حین کمک‌رسانی به مردم این بخش در اثر بمباران هوایی رژیم بعث عراق به فیض عظمای شهادت نائل‌آمده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات