فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) گفت رزمندگان ما پیام شهدا که ولایت پذیری و استکبارستیزی است را در مرزهای کشور عمل و اجرا می کنند و اجازه ورود هیچ یک از دشمنان کشور از خارج به مرز‌های کشور را نخواهند داد.
کد خبر: ۹۰۲۹۲۷۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

توسل و توکل به خدا در اولیت کار‌های رزمندگان قرار دارد/ اجازه ورود دشمنان را به خاک کشور نخواهیم داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار غلامحسین محمدی اصل در دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه از پایگاه رزمندگان تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) در شمالغرب کشور، اظهار داشت: شهدای ما به کشور و ملت؛ عزت، استقلال، عظمت و هویت بخشیدند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و عمل به وصایای شهدا امروز نیاز جامعه اسلامی است.

وی گفت:رزمندگان تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدای گرانقدر در مناطق عمومی اشنویه و ارتفاعات بالای 3700 متری مستقر هستند تا جانانه پیام شهدا که ولایت پذیری و استکبارستیزی است را عمل و اجرا کنند و اجازه ورود هیچ یک از دشمنان کشور از خارج به مرز‌های کشور را نخواهند داد.

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: از آنجایی که این منطقه صعب العبور و دارای ارتفاعات خشن و وضعیت جوی‌ خطرناک است که در برخی از ارتفاعات بیش از 10‌ها متر برف وجود دارد، اما گرمای عشق به کشور و وطن مانع این شرایط سخت و سرد رزمندگان تیپ 37 است و این نیرو‌های گرانقدر و عزیز تلاش دارند که ملت ایران زندگی خود را در آرامش و آسایش ادامه دهند.

محمدی اصل افزود: وجود روحانیون در این مناطق یک استثناست و روحانیون با حضور در این مناطق و پایگاه های ما روحیه و معنویت را به رزمندگان می‌بخشند.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس هم فضای جبهه یک فضای روحانی و معنوی بود و اینطور بود که هرکس می‌خواست یک فرمانده جنگ باشد باید فرماند معنوی هم می‌بود و اگر در یکی از این دو تداخلی ایجاد شود نمی‌توان رهبری یک مجموعه نظامی را عهده دار شد و توسل و توکل به خدا در اولیت کار‌های رزمندگان قرار دارد.

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: امروز جنگ در مناطق کوهستانی صعب العبور جنگ با جغرافیا و وضعیت جوی است و رزمندگان تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) در برقرای امنیت کشور تمام هستی، زندگی خودر را رها کرده و جان را به دست گرفته و با دشمنان با ایران شرایط سختی ماقلبه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه، ایثارگی‌ها و مهر و محبت رزمندگان یاد آور خاطران دوران جبهه و جنگ است، امام خامنه‌ای در بیاناتشان می‌فرمایند:" جوانان امروز کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیستند" و امروز به خوبی این مصداق دیده می‌شود و لمس می‌گردد و همین رزمندگان ادامه دهندگان راه شهدای و شهدای مدافعان حرم هستند و هم اینکه صداق و در خدمت پاسداران و رزمندگان تبدیل به یک الگو گشته است.

ارسال نظرات