خبرهای داغ:
رئیس مجمع بسیج استان همدان تأکید کرد
رئیس مجمع بسیج استان همدان با تأکید بر ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ «از کجا آوردی» گفت: باید به این توجه کرد و با نهادینه کردن این فرهنگ مسئولین شفاف‌سازی کنند و امکانات و مستقلات خود را نشان دهند.
کد خبر: ۹۰۲۹۲۹۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳

ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ «از کجا آوردی»به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدعلی زلفی‌گل در همایش روز بسیج اساتید با تاکید بر لزوم شفاف‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ «از کجا آوردی» اظهار کرد: عده‌ای از مسئولین نظام به خاطر عدم شفافیت و فرهنگ «از کجا آوردی» به فساد کشیده شده‌اند و به همین دلیل مردم نسبت به نظام بدبین می‌شوند.

وی با تأکید بر ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ «از کجا آوردی» افزود: باید به این توجه کرد و با نهادینه کردن این فرهنگ مسئولین شفاف‌سازی کنند و امکانات و مستقلات خود را نشان دهند، در غیر این صورت نشان از این دارد که فسادی صورت می گیرد.

رئیس مجمع بسیج استان همدان یادآور شد: وقتی فردی می‌خواهد نماینده مردم در نظام شود و برای تبلیغات خود میلیاردها هزینه می‌کند که سرجمع حقوق چهار سال ایشان یک پنجم هزینه صورت گرفته برای تبلیغات هم نمی‌شود اینها پنهان شدنی نیست و دیده می‌شود و نشان از فساد دارد.

وی با بیان اینکه عمده‌ترین نقطه ضعف نظام جمهوری اسلامی عدم شفافیت و نبود فرهنگ «از کجا آوردی» برای جامعه و به خصوص مسئولین است، خاطرنشان کرد: لازم است جلساتی در راستای شفاف‌سازی و گفتمان سازی با حضور اساتید و مسئولین برگزار شود که پیشنهاد می‌شود بسیج اساتید این مهم را دنبال کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات