خبرهای داغ:
رئيس سازمان بسیج اساتید استان همدان عنوان کرد
رئيس سازمان بسیج اساتید استان همدان با بیان اینکه انقلابی‌گری در همه عرصه‌های نظام و انقلاب تحقق یافته و قابل درک بوده است، گفت: واژه انقلابی‌گری شاه‌بیت نظام جمهوری اسلامی است و امروز نیز بیش از هر زمان دیگر باید به این مهم توجه کرد.
کد خبر: ۹۰۲۹۲۹۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۳

واژه انقلابی‌گری شاه‌بیت نظام جمهوری اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی طاهری شامگاه یکشنبه در همایش بسیج اساتید استان همدان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران اظهار داشت: این مناسبت در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده و به تحقق اندیشه و رسالت شهید چمران توجه می‌شود.

وی رسالت اصلی بسیج را حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب دانست و عنوان کرد: بسیج اساتید نیز در راستای این رسالت انجام وظیفه خواهد کرد و در این راستا با اقدامات خود به دنبال تحقق یافتن آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی است که تحقق یافتن آرمان‌ها در توجه به دستورات و منویات ولایت فقیه است.

رئيس سازمان بسیج اساتید استان همدان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در انقلابی بودن، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن تصریح کرد: در رهنمودهای ایشان بارها یک کلیدواژ عنوان شده و پایداری نظام تنها با روحیه انقلابی‌گری در همه عرصه‌ها ممکن می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلابی‌گری در همه عرصه‌های نظام و انقلاب تحقق یافته و قابل درک بوده است، گفت: واژه انقلابی‌گری شاه‌بیت نظام جمهوری اسلامی است که در دوران دفاع مقدس انقلابی‌گری حضور همه جانبه در جبهه‌های نبرد بود و در شرایطی در عرصه‌های علمی و در مقابل گروه‌های تروریستی و داعش‌های رقم خورد و امروز نیز بیش از هر زمان دیگر باید به این مهم توجه کرد.

طاهری با عنوان اینکه انقلابی‌گری در راستای مبارزه برای مقاومت بود، تاکید کرد: این مهم امروز مایه مباهات جامعه در دنیا است.

وی با بیان اینکه انقلابی‌گری در عرصه شبیخون فرهنگی تقابل دقیق علمی و حساب شده با القائات دشمن است بر تاثیرگذاری انقلابی‌گری در راستای خنثی کرن توطئه‌های اقتصادی دشمنان اشاره و تصریح کرد: در شرایط کنونی دشمن با حربه اقتصادی به تقابل با ملت ایران برخاسته که باید در این خصوص انقلابی عمل کرد چراکه انقلابی‌گری تاثیر مستقیمی در اقتصاد و خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دارد.

رئيس سازمان بسیج اساتید استان همدان خاطرنشان کرد: در شرایط حساس و بحرانی امروز رسالت ما این است که آنچه در توان داریم و با تلاش، جایگاه دانش، تخصص و اعتمادی که جامعه به دارد در این عرصه سخت وارد و انقلابی عمل کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به رونمایی از کتاب «اقتصاد استان همدان با رویکرد اقتصاد مقاومتی» اشاره و عنوان کرد: این کتاب مشتمل بر 800 صفحه توسط بسیج اساتید استان همدان مجموعه مدونی را در طول یک سال آماده کرده که اقتصاد استان همدان را با یک رویکرد میدانی علمی و پژوهشی تحلیل و آسیب‌ها را شناسایی کرده است.

طاهری با بیان اینکه در تدوین این کتاب دکتر مهرگان، دکتر سروش مهر، دکتر کیهانی، مهندس رجبی و دکتر تیموری همکاری داشته‌اند، افزود: تعدادی از استادان دانشگاه و متخصصان حوزه اقتصاد مطالعات را با رویکرد اقتصاد مقاومتی انجام‌ داده و کتاب ارزشمندی به چاپ رسید که امروز به مدیران استان تقدیم می‌شود.

وی با گلایه‌مندی از مسئولین دولتی استان به دلیل عدم استقبال از این کتاب عنوان کرد: یک ماه است که پیگیری می‌کنیم مسئولین استان این کتاب را که هزینه آن را هم داده‌ایم برای توسعه استان از ما تحویل بگیرند در صورتی که در این مدت استقبالی از آن نکرده و دست ما را رد کرده‌اند که می‌توان گفت بیچارگی این است که دست پر خود را به سمت آنها دراز کنیم و آنها چیزی برندارند.

رئيس سازمان بسیج اساتید استان همدان با تاکید بر لزوم ارتباط بین بسیج دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: امیداوریم با ایجاد این حلقه مفقوده بین علم و حوزه‌های اجرایی ایجاد و این معضل حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات