معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان‌شرقی :
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان‌شرقی در آیین رونمایی از مستند شهید مدافع حرم؛ اسماعیل کریمی با عنوان «اسماعیل ترک»، با اشاره به این سخن امام راحل که «دفاع همچنان باقی است»، گفت: شهدای مدافع حرم این جمله را به خوبی درک و معنا کردند.
کد خبر: ۹۰۲۹۲۹۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده افزود: شاید بیان اینکه دفاع همچنان بافی است برای برخی پس از دوران دفاع مقدس جای سوال و تعجب بود در حالی که با گذشت سال ها از انقلاب و پایان جنگ هنوز دشمن با توطئه های مختلف درصدد براندازی انقلاب است بنابراین دفاع در برابر این دشمن همچنان باید ادامه یابد.

وی ادامه داد: شهدا با بصیرتی که داشتند دشمن را شناخته و در برابر آن با ولایت مداری و تبعیت از ولایت ایستادند و همه تهدیدات دشمن را نقش برآب کردند و اگر امروز امنیت پایدار در منطقه داریم به برکت استقلالی است که شهدا برای کشورمان ارمغان آوردند که باید مسئولان به این نکته مهم توجه کنند.

گلمحمدزاده در بخش دیگر سخنان خود با اشاره با بیان اینکه امروز انقلابی ماندن مهم است، اظهارداشت: شهدای مدافع حرم با شهادت خود این شاخصه مهم را معنا کردند آن هم در اوج مظلومیتی که در غربت داشتند و عده ای در داخل نیز حرکت ارزشمند آن ها را با ایجاد شبهه تلاش داشتند کمرنگ کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا اضافه کرد: دیگر ویزگی مدافعان حرم مبارزه در برابر دشمنانی بود که به نام اسلام به جنگ اسلام آمده بودند و این ویژگی شهدای مدافع متفاوت از شهدای دوران دفاع مقدس است.

 گلمحمدزاده بیان کرد: امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی و آرمان های آن به دنیا ثابت شده است که ماندگار است و مردم ایران با تکیه بر آن در برابر دشمن تسلیم نخواهند شد، ویژگی مهمی که دشمن بارها به آن اعتراف کرده است.

آیین رونمایی از مستند «اسماعیل ترک» به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه عاشورا شب گذشته در کانون بسیج تبریز با حضور مسئولان و هنرمندان استان برگزار شد.

مستند «اسماعیل ترک» به نویسندگی و کارگردانی ناصر طریحی و تهیه کنندگی حامد شب خیز به همت انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان سپاه عاشورا تهیه و تدوین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها