امام جمعه مهریز بیان داشت: امروزه باید وصیت نامه شهدا در دانشگاه ها و مدارس تدریس شود که خانواده،مدارس و دانشگاه ها با عمل به این وصایا استوار می ماند و نباید راه و روش شهدا فراموش شود وفقط در برگزاری مراسم و محفل های مختلف خلاصه شود وخدای ناکرده شرمنده شهدا شویم.
کد خبر: ۹۰۲۹۳۲۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز،  مراسم شب شعر با موضوع ایثار و شهادت در سالن فرهنگ و ارشاد مهریز برگزار شد.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز بیان داشت: امروزه باید وصیت نامه شهدا در دانشگاه ها و مدارس تدریس شود که خانواده،مدارس و دانشگاه ها با عمل به این وصایا استوار می ماند و نباید راه و روش شهدا فراموش شود وفقط در برگزاری مراسم و محفل های مختلف خلاصه شود وخدای ناکرده شرمنده شهدا شویم.
امام جمعه مهریز افزود: شعر سرودن در وصف شهدا و ائمه اطهار(ع) هنر والایی است و حتی در سیره معصومین(ع) شعر و شعرخوانی بوده است وامامان ما به شاعران صله می دادند.
وی با اشاره به اینکه شعر یک الهام الهی است ادامه داد: زبان شعر یک زبان گویایی است و خیلی از مطالب را می توان در قالب شعر بیان نمود که تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود.
در این مراسم همچنین سرهنگ سلمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شعرا ظرفیت بسیار خوبی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستند و مهمترین هدف پاسداری از خون شهداست که امروز همه ما این امنیت و آرامش را مدیون خون پاک این عزیزان می دانیم.
گفتنی است مراسم شب شعر در آستانه برگزاری یادواره شهدای شهرستان مهریز در هفتم و هشتم تیرماه برگزار گردید.
ارسال نظرات