خبرهای داغ:
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اعلام کرد:

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در آستانه بهره برداری

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با ۳۷۰۰ متر مربع زیر بنا با بیش از ۹۰% پیشرفت فیزیکی آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۹۰۲۹۳۴۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضا چمن در جمع خبرنگاران افزود: یکی از نیازمندی‌های اساسی مردم و دانشگاه پلی کلینیک تخصصی استاندارد هست که خوشبختانه مجتمع کلینیک ویژه (کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه) در راستای اجرای طرح تحول سلامت در شاهرود با بیش از ۹۰% پیشرفت فیزیکی در ۵ طبقه؛ یک کلینیک تخصصی بسیار مناسب می‌باشد که تا پایان سال جاری افتتاح و خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی را ارائه خواهد نمود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: این مجتمع مجهز به بخش‌های تصویر برداری پزشکی شامل:رادیولوژی، سونوگرافی، سنجش تراکم استخوان، ماموگرافی و همچنین آزمایشگاه و داروخانه می‌باشد.
چمن بیان کرد: کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی قلب، گوارش، روانپزشکی، پوست، عفونی، داخلی، چشم، ارتوپدی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب و سایر گروه‌های تخصصی در کلینیک دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پیش بینی شده است.
وی افزود: این کلینیک بخش عمده‌ای از نیاز‌های خدمات درمان سرپایی کلینیکی و پاراکلینیکی را بر طرف خواهد نمود.
چمن خاطر نشان کرد: در ادامه زحمات همکاران قبلی در ماه‌های اخیر بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه تامین کردیم و البته برای اتمام و تجهیز بیش از ۳۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار لازم است که تلاش‌های ما استمرار دارد و امیدواریم که هر چه سریعتر در ماه‌های آتی شاهد افتتاح این پروژه بسیار مهم باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها